• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • maljor

Wicks

Vi bor i Gävle så vi har en bit vi oxå. Blivande maken är från Ljusdal och vi har bott där tillsammans i 4½ år nästan så det blev som det blev

Jadu, man provar. Men du får nog skynda dig, brukar bli ganska tomt vid den här tiden =/

• Wicks

hålle rpå och kikar omkring lite här och var men hittar inte något ultimat.. jo en för sådär 100.000... dvs 99.00 för mycket *s*

Vad ska du ha för något?
    VArt i gävle bor ni? Bodde där som 15 åring ett kort tag.

• maljor

Min klänning kostade förresten 3100. Normalt kostar den 2700 men jag valde att beställa en extra lång. Inte så dyrt

• Wicks

vacker, hur kom du fram tilla tt det var dne du ville ha? kändes det bara rätt?

• maljor

Jag vet inte. Visste att jag ville ha axelbandslöst och att det helst skulle vara snörning bak. Har tvekat lite när man har sett alla vackra klänningar med släp men nu har jag kommit fram till att det fanns ju en anledning till varför jag valde min klänning från början =)
    Dessutom så hade jag min blivande med mig när jag provade den och han ansiktsuttryck när jag fick klänningen på mig sa mer än ord någonsin kommer säga.

Fast å andra sidan, kan fortfarande känna att man skulle ha sig en marängklänning bara för att det är once in a lifetime. Men, det är inte jag!

• annapanna71

maljor:

Åhhhhhh, vad kul det var att få se vad du valt ut för kläder, skor, blommor osv
    Jag har inte sett det förrän nu...
    Du kommer bli fantastiskt fin
    Underkjolen var ju kanon, var har du hittat den?
    Skorna var också fantastiska, vad fick du ge för dem?

//anna

• maljor

Anna

Nu blir jag ju generad
    Köpte underkjolen här på BT. Fick ett kanonpris på den - 250kr!! Hon som sålde den hade köpt den på Atelje MB.
    Skorna köpte jag för nått år sen på skoaffärn i Ljusdal för 299kr Men de finns här i Gävle nu. Ute i Valbo på en av skoaffärerna där i köpis. De hade flera par snygga brudskor till bra pris. Hade lätt kunnat köpa fler

• Wicks

jag klänner just det du skriver att det här är enda gången jag har hansen att ha en typisk bröllopsklänning... egentligen vill jag nog ha www.swordsofhonor.com/daagirdrb.html
    den är riktogt fin men jag kan faktiskt inte bestämmas mig alls

• maljor

Om det är en sån du egentligen vill ha så kanske du ska ha den oxå =)
    Men mitt tips är att prova klänningar. Då märker du ganska snabbt vad du vill ha =)

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??