Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Faan vad jag är besviken
Nu helt plötsligt så kan inte Åberg&co spela på vårt bröllop...
Tydligen är halva gänget av Åberg&co Engmans Kapell och de hade en spelning på kvällen så nu är vi tillbaks på ruta 1 igen...
Jag ger snart upp!
annapanna71: Hör efter om bröderna isaksson kan... Det är duktiga och spelar blandade låter.. Ett litet tips...
Hur får man tag i dem då?
Vad spelar de för slags musik?
Vi ska ha ett band som heter stöldgods. Sen finns det ett band från järvsö som heter badväder som är helt okej.
Maljor: tack för nummret :)
ska se om jag får tag på det... De spelar blandad musik. Ska ringa min vän i eftermiddag så ska jag se om hon har det. De spelade på hennes förra maj... Bad väder är också bra... Ring till torön i Järvsö och hör efter för de har alla band där under sommaren, De har nr...till alla.
Ni har ju oxå p.o andersson som spelar...
Nu har det varit tyst ett tag här :) hur går det för er med planeringen?
Själv har jag börjat fundera på dukning. Svärmor har fått tag på linnedukar. Min toastmadame har fixat så vi ska få låna jättefina höga ljusstakar från hennes jobb :) Svaren på inbjudningarna fortsätter att rulla in, nu har 30 pers svarat :)
Hej tjejer,
Vi har fortfarande inte fått ok med någon musik. Har pratat med Stöldgods som ska återkomma till oss snarast. Det hade varit kul med dem, lät som de var jätteduktiga.
Snart är det bara 2 månader kvar för mig och min käre sambo, det drar ihop sig
Jag har bokat nagelfix och sminkfix i Ljusdal så det kan jag bocka av på listan.
Skor och underkläder står på min priolista just nu. Ska försöka kolla lite i helgen.
Kram på er!
annapanna71 vart i ljusdal ska du fixa naglar? och menar du då nagelförlängning eller manikyr? Jag vill oxå fixa :)
Hoppas att det fixar sig med stöldgods annars tycker jag att Lars-Erik "pekis" Jonsson är bra. Har ni hört med Badväder? dom är är oxå bra.
skulle inte ta Pekis på ett bröllop. Inte direkt till bröllop han dricker ju rätt så bra.... tänk er för