Vi som inte är "unga brudar"
Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..
Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..
Soofia
min m2b är 79:a då kanske han får visa leg några år till.. han låtsas bli irriterad men han blir nog bara glad tror jag.. ;)
ok så då såg du inte mina bravader?
tihi.. ne det var nog så.. då kan du andas ut ;)
*phu*
Jag o min sambo träffades under Tequila omständigheter!
Vi var de som frotfarande satt upp när de andra däckat
Men det var på den gamla goda tiden det!
ja nu för tiden blir jag rund om fötterna efter två cider eller nått.. tur det.. blir inte lika dyrt.. å andra sidan är det vanliga priser som gäller nu för tiden inte kårens hutlöst billiga priser..
Ja du Ölandstok, innan brukade jag också spela "irriterad" men sedan tänkte jag att jag skulle sakna det när de slutar....
Åldern är ju mest i huvudet...
Cinderella, kul att du har bra minne av Tequila...(mina var ju mest pinsamma...)
Jag håller mig heslt till Vodka om jag dricker sprit nu för tiden, men för det mesta blir det vin...(inte är man fransyska för ingenting..)
Känner att jag nog hör hemma här.. Är född 73 och har fått köpa min sprit själv länge... :D
Fast det hände en kul sak för 2 år sen. Jag och min m2b var på systemet en onsdag runt 3-tiden på eftermiddagen. Vi köpte en enda flaska, en dyr whiskey som vi skulle ge vår kompis på hans födelsedag. Och då fick min m2b visa leg. Han skulle fylla 32 nästa gång... Vad jag flina, efter det brukar jag kalla honom för mitt lammkött. Han är ju född 1½ månad efter mig... :D
Jo fast nu längre dricker jag inte Tequila. Inte efter en vacker liten incident på krogen.
Jag o sambon skålade som vanligt i Tequila, jag sätter den i fel strupe och börjar hosta. Sambon säger
- Den gången jag satte Tequila i halsen gick jag o spydde på sekunden
- Nej då, det är ingen fara, säger jag, och jag lovar, helt ärligt.
Sekunden senare dock SPRANG jag till toaletten och hulkade som vet inte vad.
Sen dess mår jag illa bara man nämner namnet Tequila! *ryser*
Lite tråkigt faktiskt, det var kul o ha det som en gemensam sak, speciellt eftersom alla andra ryggade tillbaka *skrattar*
Ja du, då kan jag nog berätta om min lilla pinamma incidenten. var utbyte studen ti Holland, och tycker inte om öl...så mellans de andra dracj sina öl, satt jag med tequila shots...efter 4 stycken mådde jag alldelles utmärkt, men när vi skulle hem ramlade jag från min kompis cykeln (son tur är rullade vi inte då..) Lcykas med hjälp av vänner ta meig hem, ska just lagga lite soppa, och är i mitt rum för att hitta något, när det bara kommer plötsligt...har ingen annan utväg än att öppna fönstret och s...från 4:de våningen....Du kan ana kommentarer jag fick höra dagen efter...som tur är kom städerskan och tvättade fönstret på morgonen dagen efter...
Dessutom skulle jag på utflykt med min kille dagen efter, och hans första kommenatr var "Oops, tjejkvällen blev ju sent! Du ser ju likblekt ut..."
Så nu håller jag mig borta från den....
Trevlig helg på dig!