• FruÖlandstok

Vi som inte är "unga brudar"

Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..

• Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"
  • Celiine

Det är ingen fara, bara jag som är nojig och löjlig.
    Ska logga ut nu, men loggar nog in snart igen ;)

• Fru Cinderella

Ölandstok

Men det är väldigt sant dock! Det som sades i den tråden

• rocketqueen

Celiine
    Grattis till det stundande bröllopet får jag väl säga! Såå kul! När blir det? Tänk att ha hittat någon så tidigt...

• brud 070901

jaha... då hoppar jag oxå in på eran tråd. 82:a jag med och har som ni oxå fått köpa vin i många år nu . som sagt, då var man officielt gammal då! detta måste vara den absolut roligaste tråden på hela BT!!! och du celine ta det inte så hårt jag tror och hoppas att du förstår att det bara är på skoj!!

• rocketqueen

Ölandstok
    Haha ja precis! Min favoritsmiley är ":D", ganska lik mig faktiskt om man bortser från den gröna tonen i ansiktet...:D

• discodivan

ska ner på stan utan ungar sen en sväng ÅHHHHHHH vad skönt

• rocketqueen

Gud vad sugen jag blev på vin...

• Bruden blå

Hihi jasså det va hit jag skulle :D Var inne o vände i den andra tråden. hihi det här var ju rätt kul faktiskt. Jag är ju då halv tant (-80a). så här borde jag plattsa bra. Och har tom någon gång fått visa legg på bolaget (trotts att jag kanske bara är där en gång i halvåret) så blir så glad då *S*
    förr förra gången jag var där hade jag största barnet i barnvagn och minstingen i magen som var högt i vädret. Skulle köpa skumpa till min lillebror som tog studenten. O fasten jag kom med barnvagn, höggravid supermegastor mage och karln därtill så skulle den snälle snälla snälle typen i kassan ha mitt legg. Hihi, det va riktigt glädjande.

• FruÖlandstok

_Cinderella_

mmm verkligen.. jag är alltid överironisk och jag lyckas alltid förolämpa personer.. *suck*

kom ihåg en gång i verkliga livet då vi fick en ny inneboende.. han fattade inte ironi.. stackar och innan vi fattade att han inte fattade.. men vi lärde honom.. vi sa kylskåp varje gång vi varit ironiska och idag är han ännu mer ironisk än någonsin.. (så inte ens jag fattar ibland) :)

• Fru Cinderella

Japp älskar smileyn.. den gör min dag i bland!

Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"