• FruÖlandstok

Vi som inte är "unga brudar"

Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..

• Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"
  • FruÖlandstok

discodivan

det är väl sånt livet är.. att inse att man inte är likdan som förr.. =) men det är ju en charm ändå.. du kommer ju ändå vara den finaste i rummet när bröllopet kommer =)

• brud 070901

rocketqueen

jag kommer oxå att löpa allt jag kan åt motsatt håll . inte alls sugen på schlager men väldigt sugen på den där groggen och det där vinet ni pratar om....

• rocketqueen

Jag gillar tv-bingo! Alltså, man har en spelplan där man får sätta ut konstiga saker i förväg som man tror är typiska för programmet, typ "Nanne är klädd i något som en tonårsutomjording skulle kunna ta på sig", och sedan får man kryssa i för varje sak som händer. (inget ont mot Nanne, hon är min favorit) Med grogg kan det bli rätt kul...

• FruÖlandstok

men kom ihåg.. dricka aldrig rödvin och tequila på samma kväll.. (eller åtminstone inte inom kort tidsintervall) ;)

• rocketqueen

Ölandstok
    Uh, tequila överhuvudtaget är döden numera...

• discodivan

drick inte tequila alls,

• rocketqueen

brud 070901
    Haha, det låter bra! Någon mer som gillar gin + grape tonic?

• FruÖlandstok

åhhh.. denna dryck... ;) jag och min m2b hade aldrig varit tillsammans om det inte vore för tequilan..

men det var ju på den tiden man drack lite mer frekvent..

• discodivan

jo, jag brukade dricka tequila direkt från bartenderns flaska , man heter väl inte discodivan för intet

• brud 070901

rocketqueen

men ditt förslag till schlager terrorn var inte så tokigt.. vi få hoppa in på unga brudar tråden o höra vad "kidsen" skulle tycka om den iden!? du kanske kan sälja färdiga spelplaner till dem där det ingår valfri vara utköpt o klar från bolaget.. du kanske kan bli rik på kuppen, kom ihåg varifrån du fick iden bara!!

Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"