Vi som inte är "unga brudar"
Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..
Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..
discodivan
det är väl sånt livet är.. att inse att man inte är likdan som förr.. =) men det är ju en charm ändå.. du kommer ju ändå vara den finaste i rummet när bröllopet kommer =)
rocketqueen
jag kommer oxå att löpa allt jag kan åt motsatt håll . inte alls sugen på schlager men väldigt sugen på den där groggen och det där vinet ni pratar om....
Jag gillar tv-bingo! Alltså, man har en spelplan där man får sätta ut konstiga saker i förväg som man tror är typiska för programmet, typ "Nanne är klädd i något som en tonårsutomjording skulle kunna ta på sig", och sedan får man kryssa i för varje sak som händer. (inget ont mot Nanne, hon är min favorit) Med grogg kan det bli rätt kul...
men kom ihåg.. dricka aldrig rödvin och tequila på samma kväll.. (eller åtminstone inte inom kort tidsintervall) ;)
Ölandstok
Uh, tequila överhuvudtaget är döden numera...
drick inte tequila alls,
brud 070901
Haha, det låter bra! Någon mer som gillar gin + grape tonic?
åhhh.. denna dryck... ;) jag och min m2b hade aldrig varit tillsammans om det inte vore för tequilan..
men det var ju på den tiden man drack lite mer frekvent..
jo, jag brukade dricka tequila direkt från bartenderns flaska , man heter väl inte discodivan för intet
rocketqueen
men ditt förslag till schlager terrorn var inte så tokigt.. vi få hoppa in på unga brudar tråden o höra vad "kidsen" skulle tycka om den iden!? du kanske kan sälja färdiga spelplaner till dem där det ingår valfri vara utköpt o klar från bolaget..
du kanske kan bli rik på kuppen, kom ihåg varifrån du fick iden bara!!