• FruÖlandstok

Vi som inte är "unga brudar"

Vad säge ni? är det här vi ska vara? ;) Vi som kunde köpa vinet själva..

• Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"
  • Fru Cinderella

ýeaj, discodivan tycker jag är ung

• stormvind

Hej hopp!

Kommer jag som äldst då kanske? Precis fyllda 40 men det är väl vad man gör det till tror jag.
    Hade grym ångest innan 40, men nu...är livet helt underbart. Kanske för att jag gifte mig på 40-årsdagen och det kom lite i skymundan (födelsedagen alltså...!)

• discodivan

du e nog äldst hitills, men vad är ålder? man e ju inte äldre än man gör sig

• lotta49

Hej & hopp! Då ramlar jag in här efter lite efterlysning

Jag blir som sagt 27 om 1 1/2 månad, väntar barn nummer tre och gifter mig på Nyår. Till och med när jag har gubben och alla barnen med mig i affären måste jag ibland visa leg. Typiskt!

Övrig info om mig är att jag annars är en rökande dansälskare ( när jag inte är gravid) som efter denna mage inte skall skaffa fler utan det blir till att ta bort resten av härligheten när bebben är kommen.

Annars hänger man nu på BT dag som natt, det har blivit en drog nästan, skratt!

• discodivan

välkommen är du säker på att 3 kids räcker?

• Fru Cinderella

Fan.. tror jag ligger efter asså ;)

• discodivan

jaaa det gör du, när jag var 23 hade jag 2 barn *hytter med fingret och sniper med munnen*

• lotta49

Japp, nu är det nog! "asgarv"

Efter detta har jag verkligen gjort mitt. Fick första när jag fyllt 19, mitt andra vid 23 och så nu mitt tredje. Puh!

Svar på tråden Vi som inte är "unga brudar"