• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Ina:
    Ja, så kan man tänka, att min jobbiga tid är nu och att det blir bättre. Men jag har också HAFT min riktigt j*vliga period i livet så jag tycker att det borde vara över nu, men icke.
    Men Lasse har jag, och han är den underbaraste gåvan livet gett mig.

Bara kanske en vän i Södertälje?! Jag hade hoppats väldigt mycket på att jag SKA få en ny vän i Södertälje

• Pumpkin

Ina:
    Den där lägenheten har jag tittat på redan Köket är dock inte i min smak faktiskt, men inte dåligt heller förstås.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    skrev kanske för att du kanske inte ville;)
    jo det där med livets j*vligheter kanske kommer och går lite som dom vill.. men huvesaken är nog att ha en grundtrygghet, att ha hopp och vetskap om att det blir bättre och att helt enkelt stå ut.
    och får han nu jobbet här så kommer vi ha det skutkul! guuud va roligt det skulle vara! :D när tror du flyttlasset bär av isåfall?

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    hahah, inte min smak heller fullt ut. men det är iallafall finare än vårt 40-talskök;) hahaha
    vi pratade igår om hur vi vill att vårt hus ska se ut och har kommit fram till att vi vill ha en genomgående nordisk stil, med stora fönster, mycket ljus, ljusa jordnära färger men ändå personligt så att det finns lite små färgklickar här och där. för mina egyptiska knallfärgade sittpuffar gör jag mej inte av med! hehe..

• MrsNyberg2B

Norrsken - Jo, jag vet.. Det är så jobbigt när man känner "det blir aldrig bättre" och det känns som att det alltid ska vara såhär. Och ingen reagerar i omgivningen, ingen bryr sig - fast det egentligen beror på att jag inte talar om att det är så dåligt. Hon som skrivit den där boken var väl med i något dejtingprogram på tv3? Det var någon som fick skriva ner saker varje dag som hon gjort bra - så fick jag göra när jag gick i behandling, fast jag kom aldrig så långt att det fungerade för mig, det blev bara fånigt, men egentligen tror jag att det kan vara bra...

• madlin

~Norrsken~:
    Ja det var ju lite trist men men! Kan vara skönt o få ha ribban där den ligger, annars skulle man lätt få sänka den för att hinna med ett bröllop om drygt 3 månader. Då kanske man missar nåt man verkligen velat haft med, men pga tidsbrist eller att det varit svårt o fått tag på i sista stund.. så de blir nog bra i slutänden i vilket fall!

• Jenny_Åland

Norrsken: Mina vänner inte heller i samma fas som mig. Flera är singlar. Bara jag som hållit mig till samma kille i snart 7 år.

• Pumpkin

Ina:
    Klart vi ska va kompisar!
    Jag hoppas att flyttlasset går så snart som möjligt, men jag kan tänka mig att Lasse har 2 månaders uppsägningstid. Så kanske början av juni? Hoppas på det i alla fall

Så som ni vill att ert hus ska se ut, så vill vi också ha det. Typ i alla fall Jag är lite kluven, jag gillar klassisk nordisk stilrenhet, men jag är lite lantlig i smaken samtidigt. Lasse är dock väldigt stilren i sin smak

MrsNyberg:
    Jag vet faktiskt inte nånting om det där dejtingprogrammet, har bara hört talas om henne och den här boken.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Aha, jag la nog mest märke till just den delen, eftersom jag fick prova det själv. Hoppas iaf att den är bra!

• Pumpkin

Fick nyss ett mycket upplyftande mail från Lasse:

"Om jag säger såhär: Jag har idag blivit intervjuad på telefon av en viss Caroline på Adecco om ett visst jobb jag sökte på Ericsson Research.
    Känns det bättre nu?"

Wiii, nu har han alltså TVÅ Stockholmsjobb på G!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare