• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • MrsNyberg2B

...av "ledningen" eller vad man nu ska kalla dem..

• Pumpkin

MrsNyberg:
    Jag hoppas så mkt på imorgon så jag går sönder snart. Känns ju väldigt seriöst från deras sida i alla fall, och Lasse är ju väldans trevlig in person
    Men usch, det känns sååå surt att sitta här och se alla andra säga upp sig och därefter vara lyckliga resten av sina liv.

• Kajsa.D

nej jag ogillar inte heller stället eg, men jag blir lite smådeppig av att "bara göra samma grejer hela tiden"
    jo men visst fanns känslan av att bli utnyttjad, speciellt till helgerna, när många helt plötsligt blev "sjuka"
    Jo vi får väl tro att Irma har lärt sig nåt nu o att de får tillbaka sina vikarier

• Maggies

MrsNyberg2B: Fina kort!

~Norrsken~: Har du hunnit läsa nåt än då? Det var inte så himla mycket, men väl en del affärer i Umeå som jag inte har koll på som kan vara värda ett besök.

• madlin

Jahapp...

Har ringt till alla kyrkor i närheten, vill ju inte kuska flera mil på ens bröllopsdag precis.. och inte vara alltför långt hemifrån. Men nepp, fullbokat av antingen bröllop eller konfirmation. (ja... tydligen konfirmeras ungdomarna på sommaren här....) Sedan var de några avslutningar för konstiga program som slutade mitt i sommaren och så.. Så näe, inga kyrkor lediga som vi skulle kunna tänka oss..

Sen finns de inga lokaler som hyser in våra gäster lediga HELLER.

Så det är bara att inse att det är ödet som gör så vi ska gifta oss 2008 och inte 2007!

vårbrud2008: Har ni hunnit fixa det viktigaste nu då när ni ändrade datum? Vi har som sagt inte sån tur med de, då 070707 är ett eftertraktat datum o vi är/var väldigt sent ute.

-----------------------

Så... då blir jag inte först ut! Och jag får tid o planera i sakta mak - känns lite skönt det med.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Fast man vet ju inte om de är lyckliga resten av sina liv för det. Jag tänker ibland på det där, min bästa vän t.ex hon har ju sån tur med jobb och allt! Får sånt som hon har utbildning för, medan jag inte får någonting. Sen tänker jag - men jag har å andra sidan Peter, vi planerar vårt bröllop, eventuell barn, och hon har det jättestruligt med kärleksbiten. Kan tänka mig att hon och jag har varsin del och vi är avundsjuka på varandras delar! Man har olika saker. Fast det är klart att man ibland undrar vad man har gjort för fel för att förtjäna det här livet...

Kajsa - Ja, eller att de kan hitta nya..

• Pumpkin

Lucy_:
    Nej, det har varit full rulle sen jag kom hit till jobbet, får passa på att läsa på lunchen.

MrsNyberg:
    Självklart har du rätt, men det är ju så det känns NU liksom, när allting känns pest och pina.
    Började läsa "Självkänsla nu!" av Mia Törnblom igår, den kan nog vara riktigt bra. Känner redan igen mig i den.

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    jag har fått höra så himla länge nu att jag har sån tur med allt jag tar mig för. har världens bästa sambo, får bra betyg på mina kurser och har ett fint hem och mår allmänt bra. folk stör sig lite på det i min umgängeskrets..
    vad dom inte vet är hur j*a illa jag har haft det under många år av mitt liv. orkar inte gå in på det nu men det är ett under att jag ens lever idag efter allt.
    då tycker jag att jag förtjänar att ha det så bra idag (och under resten av mitt liv)
    se det som så att din jobbiga tid är nu, men att det bara blir bättre och bättre. får lasse jobbet imorgon så har ni en flytt att se fram emot, ni får turen att inreda ett nytt hem, ni ska snart gifta er, ni har varandras kärlek och du kanske får en ny vän i södertälje;)

helt ärligt så är det enda jag jag saknar en vän som är i samma fas i livet som mej. mina andra vänner har alla så struliga kärleksliv...

• Pumpkin

madlin:
    Så trist! Men som sagt, det är ett eftertraktat datum, så det är inte så mkt att göra. 080808 är ett jättefint datum också tycker jag, och nu behöver ni inte stressa!

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3
    dit kan ni flytta tycker jag;)
    fast jag kommer vara nedrigt avis på att ni har finare kök än vi då... heheheh

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare