• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • vårbrud2008

Hej alla!
    Känns bättre idag och jag hoppas allt är på rätt väg för mig i mörkret. Grät lite när jag pratade med en kompis men attackerna kommer inte lika ofta nu som innan som tur är. Blir lite mer positiv för varje dag som går.

Däremot blev jag arg nu när jag skulle betala räkningarna. Sonen har nog varit och pillat på min säkerhetsdosa så nu är den blockerad och jag kan inte betala något. Det får bli sambons jobb när han kommer hem ikväll. Ingen trevlig människa på kundtjänst heller.....:(

Jenny_Åland
    Vilken snygg klänning!!! Och vad mysigt det låter med 50 tals tema. Hur hade ni tänkt då???

gica
    Krya på dig....Hoppas du blir frisk snart igen.

• gica

Tack alla! Ska till läkaren vid halv fem och hoppas få något mot min hosta så min älskling kan få sova lite inatt, stackarn!

Jenny_Åland: Jättefin klänning! Längtar till jag ska börja prova..

Lucy: Du blir säkert jättefin i lugg! Kul med lite förändring i vardagen..

vårbrud2008: Jag hoppas också att ni är på rätt väg genom sorgen. En sorgeprocess går ju alltid lite fram och tillbaka. Man anar ljuset i tunneln ena stunden, för att sedan uppleva allt känns mörkt igen. Låt det få ta tid!! Tänker på er! STOR KRAM

• vårbrud2008

gica
    Tack för omtanken!
    Ja, det går verkligen upp och ner hela tiden. Ena dagen tycker man att det här ordnar sig för att nästa dag bara ligga på soffan och gråta. Men det får ta den tid det tar, men sen vill jag bli gravid igen.

• Maggies

Imorgon kommer det kanske upp en lugg-bild på mig. Jag ska meddela er.

• Jenny_Åland

Vårbrud2008

Jag har inte läst hela tråden men förstår att du sörjer nåt/någon. Förra året gick min sambos mamma bort. Då hade vi det jättetungt här hemma. Min sambo som bara växt upp med sin mamma tyckte det var jättejobbigt. kände sig plötsligt föräldralös :( Det tar tid sånt där. *styrkekramar till dig*

50-tal gillar vi. Sambon älskar bilar och jag modet från den tiden. Vi ska försöka skapa trycksaker som känns lite retro och gammeldags. Jag är lite inne på att ha en bild på oss på framsidan av inbjudan där vi är klädda i 50-talskläder. Självklart ska vi åka i 50-talsbil på bröllopsdagen. Sambon känner en kompis med en tidstypisk cadillac som vi ska få åka om vi frågar snällt ;) Musiken under vigseln och på festen ska så klart vara 50-talsmusik. Våra kläder kommer att vara inspirerade av 50-talet. Färgtemat ska vara tidstypiska färger. Jag är lite inne på pastellrosa och mintgrönt nu. Tårtan ska också gå i dessa färger. Sen får det gärna vara prickigt som var vanligt på den tiden. Jag tänker mig prickiga sidenband på trycksakerna och även i dukningen. Funderar på om vi ska dra ihop ett gäng 50-talsbilar. sambon känner många som har.. Då kan alla gäster få åka som ett "tåg" från vigseln till festen. Det skulle vara jättekul. Mitt hår och smink ska också vara 50-tal. Lösögonfransar, svart mascara och eyeliner ända ut i ögonvrån. Tänk marilyn monroe och Audrey Hepburn. Håret ska vara lockigt! (ingen hade rakt hår på 50-talet) Jag vill gärna ha långt hår med stora lockar och mycket volym. min sambo ska ha en kostym i 50-talssnitt dvs. svart med smala ben och kanske pressveck till det en slips enligt färgtemat och en vit skjorta eller skjorta i färg beroende på vad som passar bäst. Såna här skor vill jag att han ska ha: blogg.gamman.se/Jenny%5F%C3%85land/Galleri/{85876C4C-9756-87F2-1294-815A155BF428}.jpg

• vårbrud2008

Jenny_Åland
    Jag fick ett sent missfall förra veckan, i vecka 18, det är det jag sörjer nu. Det blir bättre och bättre men det är väldigt tungt vissa dagar.

Ert 50 tals tema låter väldigt spännande. Gillar sånt.....

• drömbrud

Har ni glömt bort mig tjejer?

• madlin

Hallå pinglor!! Nu är jag här igen... har haft full rulle och inte hunnit att surfat runt här ALLS. Haft mkt på jobb och sen har man varit på kryssning i helgen med 19 andra sockerpinglor - skitskoj! Nu är jag hemma och är toksjuk istället, sånt man får ta...

Orkar inte läsa igenom över 1 veckas tjöt här, nåt jag behöver uppdateras med?

• Pumpkin

drömbrud: Är du knäpp eller? Klart vi inte har!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare