• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • SlottsBrud2008

~Norrsken~
    Får höra nästan varje dag nu att vi har gått och blivit "svenssons". Jag hävdar vänligt men bestämt att varken jag eller m2b är ens i rikszonen för att bli "svenssons".. Haha

Lucy_
    Som jag då ungefär, bodde på internat (hus där med visserligen) på gymnasiet och lägenhet sen dess. Viserligen bara 2 år men ska bli skönt med hus igen. Ett helt eeeeget dessutom

• Pumpkin

Budgetbrud2008: Vart gick du på internat? Jag har också bott på internat under gymnasietiden

• SlottsBrud2008

~Norrsken~
    I Tenhult utanför jönköping. Ett naturbruksgymnasium.. Attans trevlig skola faktiskt.

• Maggies

Budgetbrud2008: Ett alldeles, alldeles eget hus, så roligt!
    Jag bodde i egen lägenhet under gymnasiet, men åkte hem på helgerna. Jag längtar tills vi får ha något eget, oavsett om det bara är en liten lägenhet.

• MrsNyberg2B

Norrsken - Aha, Rosenrot! Jag har också testat det, har inte alls fungerat. Och jag ville verkligen att det skulle göra det (så jag tänkte, att om det nu inte funkar, så kan det funka för att jag så gärna vill det). Däremot har jag tidigare ätit Fluoxetin, som är antidepressiv medicin, och det fungerade väldigt bra. Jag fick absolut inte såna här dippar som jag får nu, jag funderar på varför jag slutade, för nu är det ju sju gånger värre. Emellan dipparna fungerar det ju bra, men, tja.. Jag har iaf fått tid hos en läkare nästa fredag, så då kan jag kanske få hjälp med det där.

Roligt med en nykomling till!! Välkommen hit, Ensöderböna! Och sprid gärna lite ljus från Sthlm! *längtar tillbaka och hoppas också på flytt*

Gissa om jag har varit på stan idag och inhandlat alldeles för mycket "göraprovkortsmaterial". Fatta hur mycket pengar som går åt till bara provkorten!!! Jag vill helst inte tänka på det, för då inser jag direkt att det förmodligen hade blivit mycket billigare att beställa själv. Tre bra argument för att ändå köpa det följer här: 1. Det går att använda till andra saker. 2. Det är ju viktigt att man får det precis som man vill ha det! 3. Det är roligt och får mig att inte börja tänka dåliga tankar.

Och överraskningen - tror ni det blev någon?? Nej. Inte. Här har man längtat hela dagen, och stått ut på jobbet, och vad får man? Ingenting. Det låg en falukorv i kylen när jag kom hem, och ett tag undrade jag om min kära sambo blivit galen, men det visade sig att han slutat jobbet för sent. Detta gör att det alltså inte är någonting man kan köpa i en vanlig affär, så vi kan utesluta choklad eller annat godis. Gissningar? Blommor kanske? Fast jag har fått två buketter bara i år, och det är väldigt mycket för att vara min sambo.

• Maggies

MrsNyberg2B: Men det är ju så roligt att göra kort! Jag har nästan blivit less på mina provkort. Känns som att jag har tappat inspirationen lite. Hm.

• MrsNyberg2B

Lucy - Jag har just varit inne i en sån period. Fast sen när jag nu har sovit dåligt och sådär, har jag legat på natten och funderat, och kommit på lite nya idéer. Så ta det bara lugnt, så kommer det nog tillbaka ska du se!

• Maggies

MrsNyberg2B: Jag vill helst inte ha nya idéer för det blir ju så kostsamt. Men det är sant, det kommer säkert mer inspiration snart.

• MrsNyberg2B

Lucy - Men tänk på att du kan använda materialet till annat!

• Pumpkin

Jag är såååå trööött! *spänner upp ögonen med tändstickor*

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare