• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • vårbrud2008

Norrsken
    Angående rosenört, hjälpte inte på mig men det är ju skönt om det kan hjälpa på någon.

Anja74
    Känner igen mig i ditt pluggande. Har ju som sagt 5 1/2 år på högskolan. Jag är bara glad att jag gjorde det innan sonen kom för annars hade jag inte orkat med det. Har inte så mycket disiplin på mig själv.

• SlottsBrud2008

Idag är det packning som gäller här hemma, ska flytta IMORGON och ta det allra sista på fredag.
    Vi får huset imorgon
    Vi gjorde en "ful-packning" igår, m2b höll upp stora svarta plastpåsar och jag slängde ner lite av varje som jag hittade Samma sak med massa lådor, ner med "skiten" bara, det ska ju ändå upp snart igen... Hihihi.. så typsikt oss.

• vårbrud2008

Anja74
    Är hemma och är sjukskriven men får ha sonen på dagis några timmar som tur är, 9 - 13.
    Går runt och städar lite för att förtränga mina tankar från missfallet och så sitter jag här vid datorn.

Har inte ätit en ordentlig middag på över två veckor (maginfluensa och missfallet), så något bra tips kan jag inte komma med idag tyvärr.

• vårbrud2008

Budgetbrud2008
    Precis så gjorde vi också när vi flyttade till vårt hus. Gick hur bra som helst.

• SlottsBrud2008

vårbrud2008
    Det går ju iaf fort, och med tanke på att vi inte packat nånting innan igår så är det en ganska bra metod.

• Maggies

drömbrud: Kul att du skriver igen, börjar fundera vart du tagit vägen.

Nu har jag inte hängt med i vad ni har skrivit så jag slänger bara in ett inlägg. Jag har klippt lugg! Hjälp, alltså. Men det blev bra. Måste bara få bukt med den nu. Efter attha haft mittbena i typ 14 år så vill inte håret ligga rakt fram riktigt.

• vårbrud2008

Lucy_
    Jag är också sugen på lugg, men har aldrig haft det så jag vet inte om man skulle passa i det????

Vill göra något kul med mitt hår nu i vår för att pigga upp mig lite, men blir också tveksam för som det ser ut nu kommer vi att gifta oss i september. Man kanske ska spara på håret istället???

• Maggies

vårbrud2008: Vi gifter oss ju i augusti, men jag klippte mig ändå. Resten av håret är fortfarande långt, och det hinner ju växa lite tills bröllopet. Det känns lite konstigt nu såhär i början, men man vänjer sig nog.

• Maggies

Nu måste jag läsa en massa engelska. Kikar in senare idag.

• Pumpkin

Anja: Puh, så tungt du verkar ha det i skolan nu! Åh, det är nästan så jag bävar för att nånsin gå tillbaka till skolan

Ja, Johannesört ska vara bra för depression också, men eftersom jag kört med Rosenrot förut och det i alla fall oftast fungerar så kör jag med det först

Vad gäller mat så ska vi nog äta pastagratäng ikväll tror jag... Eller pasta med kyckling och sås.

vårbrud: Trist att inte Rosenrot fungerade för dig För mig har det som sagt fungerat oftast, dock inte alla gånger. Vad det beror på vet jag dock inte

Budgetbrud2008: Åh så roligt att flytta!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare