• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • SlottsBrud2008

OOh, hittade MIN ring igår. Sååå fin, helt underbar. Och billig med, dom hade sänkt den massa. 3å5 bara!!!
    Dock så är det ju faktiskt 1½ år kvar, har egentligen inte råd just nu men får lite extra pengar när vi köper huset. Jag viiiiill ha den. M2b tycker iinte att det är nån bra idé alls att köpa den nu och redan. Det fanns 5 stycken kvar i min storlek på "lagret"...

Vad tycker ni? Är det alldeles för tidigt.

• InaHjärtarAdam

Budgetbrud2008 :
    mitt råd; köp den!!!!!

• brud  nästa år

Lucy
    Jag är ganska ny här, tror jag gjort något inlägg nån gång. jag ska gifta mig 28 juni 2008 men har inte berättat för någon ännu så jag försöker hålla mig lite anonym, tror det finns risk att en del kompisar är här och snokar runt . Kan avslöja att jag bor i Linköping. Är jättegärna med i eran tråd om det är okej??

• brud  nästa år

Jag sprang på ett par snygga skor idag frågan är bara om jag vill ha dom nästa år och om dom blir snygga till klänningen som jag INTE har valt ännu.

• Vidalila

brud nästa år!!

självklart att du ska vara med i vår tråd!!du är mkt välkommen.

Ang skorna- köp dom! jag har redan köpt mina, föll pladask och beställde dom från nätet ;)

• Maggies

brud nästa år: Aha. Jag har bara missat dig då.
    Självklart är du välkommen här. Själv gifter jag mig i augusti i år, men jag hänger här i alla fall.

• brud  nästa år

Tänk om de blir fula till klänningen! Då har jag två par vita skor. Fast skor kan man ju aldrig få för många av. Jag har faktiskt hittat ett halsband också med svävande pärlor. Jag börjar i fel ände, med detaljerna före klänningen,suck. Problemet är att jag har rätt så mycket att gå ner i vikt först innan jag tänker att titta på klänningar.

• Anja 19 juli 2008

brud nästa år

välkommen :)

Jag hade inte våga köpa varken ring, skor eller klänning ännu för jag ser hur min smak ändrar sig typ heeeeela tiden. :D

Jag har oxå massor att gå ner i vikt och ska låta sy upp min klänning några månader innan bröllopet hos en sömmerska som är vän till familjen och är jätteduktig. Kommer ej att införskaffa de andra sakerna förrän jag bestämt mig för klänning och jag vill att mina val ska vara up-to-date då, inte något jag valde för 1,5 år sen, för då kommer jag garanterat inte att vara nöjd med det *asg*

• Pumpkin

Morning folks!

brud nästa år: Välkommen! Och nej, skor kan man inte ha för många av, så jag skulle nog köpa dom - om det är bra pris dvs

MrsNyberg: Attans, citat från Bert borde jag kunna ju!

Budgetbrud2008: Jag hade nog inte vågat köpa min vigselring redan, men om du vet att det är den du vill ha, so go for it!

• gica

Godmorgon! Har suttit uppe halva natten, har skitont i halsen och hostar så att jag inte kan sova Måste försöka få komma till läkare idag! Var hemma från jobbet i torsdags och fredags men igår kände jag mig bra och gick till jobbet. Så kom det här inatt! Det hela känns pinsamt, eftersom jag bara jobbat där sedan i november och redan varit sjuk två gånger.. Brukar inte vara sjuk så här ofta!! Men vad gör man? Kan ju inte smitta ner hela kontoret!

Norrsken: Hur går det? Har ni hört något om det andra jobbet Lasse sökt?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare