• njoy

Eskilstunabrudar-var är ni?

Det verkar inte finnas så gott om Eskilstunabrudar, men skulle bli glad om det fanns NÅGON att dela lite tips och idéer med
    Jag och min blivande kommer egentligen från Köping, men kommer att gifta oss och ha festen i Eskilstuna eftersom vi nu har hittat ett bra ställe att vara på
    Någon gång i maj månad 08 kommer bröllopet att stå och troligen borgerligt..

Finns det fler Eskilstuna-brudar?

• Svar på tråden Eskilstunabrudar-var är ni?
  • njoy

Väcker lite liv i tråden igen och undrar om någon av er har bokat någon bra fotograf eller har koll på någon i Eskilstuna..Skulle vilja veta lite priser och så också om ni har nån info

• TomKat

Vi har bokat maria Eberfors, men Fotograf Niklas är också jätteduktig men tyvärr var han inte ledig när vi ville boka honom

• njoy

Vilket fotopaket ska ni ta, altså hur många timmar är hon med er och hur många bilder får ni? Vad kostar det?

• MrsD2B

Här är jag!
    Vi gifter oss borgerligt den 7 juli...

• Lady o Lufsen

Tack pusspuss!
    Jag började undra om mitt inlägg var för litet för att synas
    Alla är så upptagna med sitt så det finns inte ens tid att svara ett kort "Nej, ingen känner till Råby-hallen- lägg ut en egen tråd, va!"

• Ida80

Vi har bokat André Karjel. Vi har inte träffat honom än, så jag vet inte vad det kommer att kosta.

• njoy

Lady och Lufsen:

Sorry!Missade inte ditt inlägg, men skulle få skriva 100 inlägg om dagen med "Nej tyvärr!" om jag skulle svara på allt som jag inte vet
    Jag slänger ut en massa frågor och den som vet något får gärna svara

• MrsD2B

Ida80: Du får gärna skriva här vad Karjel tar, är lite nyfiken. Eventuellt ska en kompis till oss fota oss, men inget slår proffsfotografer...

• nettan3

hejsan!
    Jag bor i Eskilstuna och planerar har börjat planera brölop.
    Jag undrar om det är någon som vet bra festlokaler?

Svar på tråden Eskilstunabrudar-var är ni?