• njoy

Eskilstunabrudar-var är ni?

Det verkar inte finnas så gott om Eskilstunabrudar, men skulle bli glad om det fanns NÅGON att dela lite tips och idéer med
    Jag och min blivande kommer egentligen från Köping, men kommer att gifta oss och ha festen i Eskilstuna eftersom vi nu har hittat ett bra ställe att vara på
    Någon gång i maj månad 08 kommer bröllopet att stå och troligen borgerligt..

Finns det fler Eskilstuna-brudar?

• Svar på tråden Eskilstunabrudar-var är ni?
  • MrsD2B

Idag var jag och provade klänningar för första gången... Jag besökte de tre butikerna som finns i stan. Den jag gillade mest var Skoogs. Bäst service och finast klänningar. Jag hittade två stycken som jag fastnade för, men jag vete 17 om det blir nån av dem... Det ÄR svårt det här tycker jag.

De andra affärerna hittade jag ingenting i. Dock provade jag inget hos My Lady, jag skulle fått vänta innan jag fick hjälp och eftersom inget föll mig i smaken sådär direkt gick vi vidare.

Vet nån hur det funkar om man ber dem ta hem en klänning? Måste jag köpa den sen? Modellen kanske inte passar mig...

Har ni andra funnit er klänning än? Har ni någon bild på dem?

• MrsD2B

Ho ho?? Vad dött det är här! Är ni mitt uppe i planeringen tjejer så ni inte har tid att titta in här?

Har alla bestämt vilken klänning de ska ha? Jag funderar starkt på att beställa en klänning från Kina. Är det någon här som gjort det och fått sin? Är ni nöjda?

• Kalar

Jag bor i Eskilstuna!

Har beställt min klänning från Milly Bridal men jag har inte fått den än. Den borde dyka upp om ca 2 veckor. Är lite nervös....

• MrsNyberg2B

Jag har köpt min klänning från TRadera.. Som sommar/höst projekt ska jag och mamma sy om den litegrann, överdelen är lite liten och så vill jag gärna ha både mer vidd och längd på kjolen. Att jag skulle behöva ändra på den visste jag väl från början, men den kostade bara 800 kronor så då kan man kosta på lite för att få den precis som man vill!

• MrsD2B

Kalar>> Vad roligt! Vore kul att få se en bild på klänningen när den kommer.

MrsNyberg2B>> Perfekt om man kan hitta en sån billig klänning och göra om den så den passar dig. Lycka till med "syeriet".

• MrsNyberg2B

MrsD2B - Tack! Jag lastar över ansvaret på mamma.. Det känns ändå säkrast, hon har lite bättre sykoll än vad jag har. Men jag kommer noggrannt vakta så att hon det blir perfekt!

• mrs. n

Hejsan tjejer,

får man fråga när ni har era planerade datum?

• MrsD2B

mrs. n >> Vi ska gifta oss 7 juli - borgerligt. När ska ni gifta er?

• Onelove2007

Hoj Hoj här är vi eller jag i allafall, håller med dig, de är ont om cyber brudar hehe men men, när gifter du dig? Kram

• mrs. n

Själv är jag redan gift, men man måste ju kolla lite med andra i eskilstuna :)

Svar på tråden Eskilstunabrudar-var är ni?