• Duchess

14 juli 2007, del tre

Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)

• Svar på tråden 14 juli 2007, del tre
  • Gabbies

Jag blir så trött på allt vad bröllop heter ibland så då vill jag bara skita i det..

• lightfish

Gabbies

Vad har hänt??? Lust att skriva? Eller känns det bara rent allmänt? Vet att jag oxå känt så....

Jag hade ganska ont i magen och har det fortfarande pga vår lokal :( Nu har vi lyckats hitta en ny (hurra!!!) men inte fått tillbaka våra lovade 5000 kr från det andra skit stället :( *morra*

• Elisabet hjärta Christian

Lightfish: det gick inte att se den andra ringen. Men den andra som var liknande som Örebroare valt är jättefina.

jag har beställt min ring. den kommer att se ut som:

www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php%3Fpage%3D3

Jag kan också känna hjälp vad stort det är, fast jag har inga kalla fötter (ännu ).

• Gabbies

Lightfish: Nej det e ingen speciellt som har hänt, det bara känns så ibland.. Men tack för att du frågar.. :)

• Andromeda

Idag har jag varit på stan och kolla på affärer som haft en speciell dag här med bröllop, fått se flera fina brudbuketter, börjar nog kanske ? få lite klämm på vad jag kan tänka mig i buketten. Sen har jag även varit förbi och kikat på en svit på ett hotell, gör mysig, men priset var något högt 2000 kr. Tyvärr tog jag på mej ett par vår skor som jag fick skav sår av, så nu har jag blåsor på båda lilltårna som gör ooooont... *suck* jaja ska man planera för en lyckad dag så ska man ;)

Kram

• Örebroare

lightfish :
    Ja, det är verkligen stort! Dessutom är jag ju ganska ung, det är ingen i min bekantskapskrets som har gift sig! Jag och min blivande har varit tillsammans i 6 år och bott tillsammans i 2 1/2 år, men många av våra kompisar är singlar och bor HEMMA!!! Inte för att jag skulle vilja ha det som dom, men ibland känns det så overkligt att vi verkligen ska gifta oss, på både gott och ont. Oftast känns det toppen och jättespännande, men ibland läskigt och skrämmande... hm

Tack! Du kommer också bli jättenöjd med din ring, den var jättefin!

Om exakt en månad flyttar vi till vår nya bostadsrätt! WOW!!! I helgen har vi köpt hörnsoffa, matgrupp och vardagsrumsmöbel. Dessutom handlade vi för 10.000 kr på Hemtex, jag vet, det är helt sjukt! Som tur är var det 50% på allt, det var väl därför vi passade på att handla täcke, kuddar, handdukar, bäddset, gardiner mm som vi behöver till nya lgh!

Har ni andra haft en bra helg?

• Trollungen

Här e en till som börjar få kalla fötter ;)
    Vet varken ut eller in längre....min m2b tycker att dukningen är väl inget att lägga så stor möda på, men det tycker jag. Han ska ringa prästen,ta hem ved och så är det en massa utvecklingssamtal i skolan med barnen + alla aktiviteter som man ska skjutsa dem till. Hur många här inne är det som har barn som är 10-12 år?

• lightfish

Hej brudar!

En del av oss verkar ha det lite tufft just nu medans vi sjävklart är glada för dem de går bra för ;)

Nu tänkte jag att vi kanske ska lägga upp en lista på vilka vi är i tråden.
    Nick, var och festplats :)

Vårkramar till er alla :)

• lightfish

Lista över oss i tråden:

Stockholm
    Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
    van der Nootska Palatset

• Elisabet hjärta Christian

Stockholm
    Lightfish, Gustaf Adolfskyrkan 16:00
    van der Nootska Palatset

Lund