14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Andromeda :
Kul! Nu är alla vi som inte har sin klänning hemma avundsjuka!...
Jag kommer nog inte kunna ta hem min klänning förrän precis innan bröllopet!
Har alla köpt sina klänningar? Eller är det någon som tänker hyra sin klänning?
Ting: jag ska köpa, den kostar visserligen inte mer än 3000:-
Nu har vi bestämt var vi ska åka, det blir AZORERNA i 14 dagar!!! Ska boka ikväll elelr imorgon. Ett jättefint, nybyggt 4+ hotell.
Elisabet hjärta Christian
Gratulerar till valet, jag och blivande bokade och betalade för en månad sen till just Azorerna :) Eftersom vi även har sommarhus i skärgården kommer vi även vara där så vi tyckte att en vecka räckte :)
Vi åker den 19, var den närmaste avresan!
Andromeda
Kul att du äntligen bestämt dig att det var drömklänningen :) Ska bli så kul att få se hur vacker du är i den :)
Annars har jag lite ångest för samma saker som alla andra: att våra inbjudningar inte är fina nog eller att gästerna inte kommer tycka om maten eller.... Tja, välj valfritt ;) Att jag varit dundersjuk i två veckor gör ju inte saken bättre heller :(
lightfish: vi åker också den 19, från malmö. har ni bokat med solresor? vilket hotell ska ni bo på? Vi tar nog ett som hette Royal garden eller nått..
Har bara hört gott om Azorerna nu kommer säkert få det underbart...kan man inte åka på valsafari eller var det delfinsafari därifrån?
jag har redan köpt min klänning, köpte den från Kina för ca 2000 kr med frakto tullavgift o hade aldrig kunnat hitta en klänning som jag vore mer nöjd med.
Hej! Hoppas det är ok att hoppa in som ny. Vad kul att läsa hur det går för alla. Själv har vi suttit och klistrat, klippt och mätt för att göra klar inbjudningarna...vi ska göra dom själva...nu så här efteråt så börjar jag tveka om vårat val att göra dom själva var så smart...de är ju sånt jä*** knåp. Men det kommer att bli bra...hoppas jag
Vi har oxå bokat våran bröllopsresa, den går till Maldiverna men vi kommer inte åka förrän till jul.
Det var lätt att hitta klänning tycker jag, men det var desto svårare att hitta något till han...men nu har vi börjat få ordning på de oxå som tur är...man vill ju inte stå där utan
Välkommen nougat!!
Vart ska ni gifta er?
Jag håller med dig om inbjudningarna.... hade varit enklare att beställa färdiga och framförallt billigare tror jag ... fast det är ju roligt att ha gjort dom själva.
vi gjorde våra inbjudningar själva.. gjorde dom väldigt enkla och gjorde alla på typ 7 timmar.. Vart dessutom typ 2-3 kr/kort så jag ångrar absolut inte att vi gjorde våra själva..