14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Hur många av er har skickat ut inbjudningskorten?
INTE jag....
vi skickade dom för 3 veckor sedan..
Vi ska få ut dem till min födelsedag ;) Om en vecka, alltså på 4-månadersdagen till bröllopet :)
Trollungen, inte vi heller! Gör inte det misstaget jag gjorde att stressa upp dig för att andra ligger långt före! Jag höll på att få ett nervöst sammanbrott när jag kikade in i den här tråden för någon vecka sedan. Jag är jätteimpad av alla er som har kommit så långt! Jag har inte ens valt en klänning än
*inte stressa inte stressa inte...gaaahh* hahaha
Fast vi fick hem våra inbjudningar idag från tryckeriet. Enkla vykort med eget tryck som jag ritat på framsidan. Kort text på baksidan. I morgon ska jag försöka ge mig på att hitta kuvert. Mörklila kuvert hade varit fint! Någon som vet vart man kan få tag i såna rel. snabbt? C6format?
Om man ska bry sig om vad alla andra pysslar med hela tiden kommer man ju bli galen ;) Men visst, ibland när man ser andra pars inbjudningar så önskar man ju att man kommit på den idén först.
Sen är vi ju alla individer, vi måste ju inte massutskicka våra inbjudningar samma dag bara för att vi gifter oss på samma dag :D
Stressa inte, då försvinner gläjden över allt :)
Kan inte hålla mig längre, så i dag åker breven i brevlådan :)
Trollungen: inte jag heller , ska skicka dem til tryckeriet imorgon. så det blir väl någongång nästa vecka.
Lightfish: VI har också tittat på det stället, det ser fint ut. Vi har inte bokat än, men det blir nog det kina inspirerade hotellet.
Hej tjejer
Jag skikade mina inbjudningar för 3 veckor sen. Och tyckte allt var lugnt nu. Då kom mina föreldrar på att vi ska har ett bröllop till i hemlanndet så nu hålr jag på stressa ihjäl mig att gra 150 nya inbjdningar på hemspråket. Så där tog min avkoppling vägen.
Elisabet hjärta Christian
Kina-inspirerade? Vilket menar du? Nåja, jag tror vi kommer bli nöjda med vilket som :D Ett tips från en kollega till min blivande make: om ni ska på delfin och valsafarin, boka den för första dagen: för blir den inställd har ni 6 dagar till att försöka på :)
www.solresor.se/solresor/Index.j2e
eller ja mer japan inspirerat