14 juli 2007, del tre
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Oj, den gamla tråden har gått i graven! Hoppas att alla 070714-brudpar hittar hit istället :)
Det där rimmet har ju jag o min sambo skrivit.. det skrev vi ihop till våran hemsida fast vi skrev att vi redan bott ihop i åren fem.. Kul att folk snor saker rakt av.. :(
du har ju kopierat det rakt (förutom antal år då) från våran sida.. vartifrån kommer annars det där det ifrån som står en bit ner? Vi har rimmet o sen en bit ner på sidan ett nytt stycke som oj då, råkar börja med ordet Det! Nej usch o fy för människor som snor saker utan att fråga.. Det hatar jag! men men nu har jag återigen lärt mig att man inte delar med sig av saker över Internet.. :[
flirtande smilen skull självklart inte vara där!
Men är det hela världen om någon lånar en formulering? Själv tycker jag att det är smickrande om någon vill använda något jag skrivit, så länge det inte handlar om något jag har copyright på (bokstavligen).
jag tycker att det handlar om respekt mot den som har skrivit det att man frågar först.. Hon hade gärna fått låna det om hon hade frågat först då hade det varit smickrande men att sno saker från andra gillar jag inte.
Gabbies
Jag hittade texten på någon sida, tyckte det var så fint. Sista meningen har vi på vår hemsida."Det vi önskar oss är presentkort hos resebolaget Vingresor".
Någon sida ja det var iaf våran sida.. Skit samma jag tycker bara att det är väldigt respektlöst..
Hoppas nu att den trevliga atomosfären kan återvända,och att saken är utagerad nu.
Jag har köpt klänning nu, det blev den dyra, Hillary Morgan, kunde pruta ner den till 7300 iaf..
Men jag tycker verkligen om den. Måste hämta den inom 2 veckor sen kommer den hänga här hemma tills det är dags att fixa till den. Den ska sys upp och in vid bysten, sen vill jag nog ha axelband också. Men det får vänta till strax innan bröllopet om jag (hoppas)lyckas tappa något kilo innan dess av alla de extra som jag har..
Andromeda,
Grattis, va´ kul! Sen kommer du gå där hemma och beundra den. Å du kan titta på den hur mkt. du vill. Min klänning har hängt här hemma sedan augusti.
Åh grattis till klänningköp..... gud vad härligt att få ha den hemma och titta på.... jag får inte ta hem min....tråkigt!