• S&N

BH-storlek, hur mäta?

Såg nyss på tv att de flesta kvinnor har fel BH-storlek, så då började jag fundera...hur mäter man vilken storlek man ska ha?

Jag har nyss bytt Bh till en storlek större för att brösten ploppar ut...skulle va kul att veta om man har rätt storlek!

• Svar på tråden BH-storlek, hur mäta?
  • Pumpkin

Jag får inte upp några svenska priser med den länken?

• pickolina

Skumt, det får jag... Alltså när man går vidare och tittar på bh´s i den strl man har. Då ser jag priset i pund och i svenska kronor inom parentes precis under.

• Pumpkin

Nix... Men kan du inte förklara hur du gjorde från början då?

• pickolina

Tja jag vet inte..jag får upp de svenska priserna varje gång jag anv den länken. Har den bland mina favoriter men har även testat att öppna den via BT, för att se hur länken fungerar. Jag öppnar bara länken och går sedan in på någon "Bra Size?" genom rull-listen på samma sida. Då får jag alltid med de svenska priserna...

Får du inte det så får du anv miniräknaren och ta priset gånger 14..men det är ju självklart bekvämt att se dem direkt....

• pickolina

Det kanske har med datorns/webläsarens inställningar att göra. När jag anv min mors dator förut så lyckades jag nämligen inte heller få fram de svenska priserna. Testade flera olika länkar men utan att lyckas...

• Pumpkin

Då har det säkert med datorn att göra, den här datorn är hopplös, men bekväm

• Buslinna

Hoppas, hoppas att det inte blev fel storlek på kupan nu då! Det vore ju typiskt! :D

• Pumpkin

*håller också tummarna*

Svar på tråden BH-storlek, hur mäta?