• Pretty^Woman

Carina6...hur går det med reductil nu??

Hej
    Jag lästa några inlägg om reductil och blev jätte glad när jag såg vad du (carina6) hade skrivit..( jag ska nämligen börja idag med reductil) och ville jätte gärna veta hur det fungerar nu?? Går du ner i vikt??

hoppas jag får nån svar !!! "håller tummarna" :D

• Svar på tråden Carina6...hur går det med reductil nu??
  • carina6 nu gift

Grattis vad duktig du är

• Rosenhaga

La Paloma - stort grattis!

• La Paloma

En fråga till alla reductilare.....vad har ni för blodtryck? Kollade mig idag och hade 120/90. Normalt sa dom, gränsfall sa min syster som är sjuksköterska. Vad säger ni?!?

• Rosenhaga

Pretty Woman,

Hur går det för dig med Reductil? Berätta gärna. Fick du biverkningar i början eller har du klarat dig från dem?

• Pretty^Woman

hejsan Rosenhaga :D
    Jag slarvar med tabletten och tiden mann måste ta den vid samma tidpunkt varje dag.
    Har gått ned 2 kilo sedan två veckor men jag ska skärpa mig!!
    du då ...hur går det för dig??

• Rosenhaga

Hej Pretty Woman,

Jag har gått ned 20 kg sedan i somras. Stadigt nedåt ett halvt kilo i veckan eller så. Mår bra, inga biverkningar.

Nu börjar det dessutom bli lite lättare att röra på sig, ta promenader och så. Skönt.

• Pretty^Woman

vad härligt o bli av med dem...hoppas jag får samma resultat i framtiden jag med.
    Vad har du för målvikt och hur mycket väger du nu??

• Rosenhaga

Pretty Woman,

Det där med att man måste ta tabletten samma tid varje dag är ju inte så farligt. Jag tar den till frukosten och det är ju i stort sett samma tid varje dag. Ibland lite senare, men det har inte varit några problem. Det har hänt att jag har glömt ta den men då hoppar jag bara över den dagen.

Jag har gått ned 20 kg och tänkte gå ned 20 kg ytterligare till sommaren, sedan får vi se. Man får bara äta Reductil i ett år så det ska bli intressant att se hur det går fram tills dess och sedan efteråt.

• Pretty^Woman

Jo det e sant ..det här med tabletten, men jag glömmer den varannan dag ;) så jag måste "hoppa över en dag " ofta!! ;)
    Men jag måste skärpa mig...i know, for my best!
    Om jag nu börjar på allvar med R så måste jag gå ner 50 kg minst!!
    Iallafall Jag önskar ALLA som vill gå ner i vikt lycka till!! och verkligen lyckas!

• Pretty^Woman

La Paloma

HUr går det för dig??? :D
    ps:Vad betyder ditt nicknamn?

Svar på tråden Carina6...hur går det med reductil nu??