• Pretty^Woman

Carina6...hur går det med reductil nu??

Hej
    Jag lästa några inlägg om reductil och blev jätte glad när jag såg vad du (carina6) hade skrivit..( jag ska nämligen börja idag med reductil) och ville jätte gärna veta hur det fungerar nu?? Går du ner i vikt??

hoppas jag får nån svar !!! "håller tummarna" :D

• Svar på tråden Carina6...hur går det med reductil nu??
  • Pretty^Woman

TAckk för alla svar tack carina och jag blev väldigt glad när jag hörde resultat!! :D Jag ska börja äta dom på måndag ;)....
    Får jag fråga!?...Carina...hur mycket vägde du när du började ?
    Roligt och höra att det även funkar för dig me Rosenhaga

• Pretty^Woman

En fråga till...carina och Rosenhaga.. (behöver lite information..) tränar ni något och hur går det med maten ??

• carina6 nu gift

Pretty woman
    jag vägde 118 kg när jag började
    jag tränar 1-3 ggr i veckan om jag har tid
    annars har det fått räcka med promenader varje dag ca 3-5*10-30 min

• carina6 nu gift

ja just Maten,
    är inte speciellt hungrig alls, men äter frukost, lunch och middag sen är det bra,och glöm inte VATTEN VATTEN VATTEN

jag har aldrig varit med om att suget är borta jag tycker att detta är det mest fantastiska som finns, och jag kan lova att jag provat ALLT

• Pretty^Woman

Bravo Carina...hoppas du och alla andra som vill verkligen gå ner i vikt lyckas nå målet.
    Du sa att du tränar..styrketränning ..friskis??

• Rosenhaga

Jag tränar ingenting ännu, jag är fortfarande i för dålig kondition för det mesta. Jag promenerar med hunden mest varje dag, kanske 15-30 minuter men ibland orkar jag inte. Efter jobbet kan jag vara ganska slut ibland och då får min man gå ensam.

Detta att suget efter mat är borta är helt otroligt, instämmer med Carina. Först när detta försvann förstod jag hur galet det var tidigare med mig. Ändå kan jag njuta av god mat, det är inte så - men jag måååååste inte ta en portion till utan sitter nöjd.

Jag tror att det som gör att jag går ned i vikt i sakta lunk är att jag har blivit av med suget och sockerbegäret. Det luktar faktiskt illa när jag går förbi lösgodiset i butiken och jag blir äcklad. Förr åt jag gärna kexchoklad flera gånger i veckan men kanske inte så mycket godis i övrigt.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

Bort med sockret! Det räcker otroligt långt.

• carina6 nu gift

Pretty woman
    jag går på gymmet styrketräning och gåband
    perfekt för mig.
    rosenhaga: ja suget är borta vi som är sockerberoende vi har ju en biokemisk sjukdom och jag är övertygad om att denna medicin är gjord för oss, för det verkar som om dom som inte är socker eller fett beroende inte upplever samma eforiska känsla som oss som haft detta TVÅNG
    kram allihopa och låt oss lyckas denna gång

Ramlar ni av tåget är det inte värre än att hoppa på igen

• Rosenhaga

Tack, jag känner verkligen att det går rätt till nu men en lugn och stadig viktnedgång.

Underbar känsla.

• La Paloma

En fråga om Reductil...ni som fått av läkare, går ni på nån slags kontroll? Har fått tag på R men vet inte om jag törs äta dom. Vad säger ni!!!

• Pretty^Woman

LA Paloma...
    först..hur mycket väger du....om det går bra och fråga

Svar på tråden Carina6...hur går det med reductil nu??