• Ellabella

Jippi!

JIPPI!
    Min sambo friade i Måndags kväll när vi skulle gå och lägga oss... så gulligt så jag började gråta :)
    Nu har vi varit och beställt ringar,det blev Schalins.... jätte fina precis sånna jag ville ha!
    Men oj så länge det är till den stora dagen, den 24/12 på julaftons morron.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att den dagen han friar så vill jag vara med o välja ring o så blev det nu, jag är så lycklig... ska BARA vänta i sex veckor tills den kommer på riktigt på mitt finger. När vi får ringen så får han nog gömma den för annars kommer jag gå o prova den hela tiden!

Vi bestämde tillsammans att det skulle bli på julafton, då den dagen betyder mycket på så många sätt och nu är det vår FÖRLOVNINGSDAG oxå!

• Svar på tråden Jippi!
  • Lilla_Hemlig

Oj då... kanske ska skriva lite mer...

Iallafall... jag är också student. Är klar om två år och kommer antagligen att få jobb ganska snart efter det. Men vi sparar ungefär 1000 kronor i månaden just nu, får se hur långt det räcker sen.
    Våran förhoppning är att vi kanske kan gifta oss 2009, men vi får som sagt se.

• Sofia08

Idag har vi varit och hämtat våra ringar!!!! Åh, de blänker sååå fint i etuiet. (ja, jag har testat den någar gånger!! haha) Men nu ligger de i byrålådan och väntar...2 veckor kvar!

• Ellabella

Längtar!

Jag lovar,du kommer prova ringen många gånger dessa två veckor som det är kvar :)
    Jag längtar tills på Fredag då vi ska hämta min ring... eller hans oxå för den är kvar där så länge,först var ju hans inne för en minskning och när vi skulle hämta den så var det dax för min :)

Men snart har vi båda hemma och nu är det bara två veckor kvar.... jag kommer vara som ett barn,inte kunna sova natten till julafton och vakna kl 5... vi ska förlova oss julaftons morron, innan vi går ner och äter en mysig julafton/FÖRLOVNINGS frukost!!!!

14 dagar kvar!!!!

• Ellabella

Längtar:

Hur ser er ring ut?

• Sofia08

Ellabella!