• Ellabella

Jippi!

JIPPI!
    Min sambo friade i Måndags kväll när vi skulle gå och lägga oss... så gulligt så jag började gråta :)
    Nu har vi varit och beställt ringar,det blev Schalins.... jätte fina precis sånna jag ville ha!
    Men oj så länge det är till den stora dagen, den 24/12 på julaftons morron.

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att den dagen han friar så vill jag vara med o välja ring o så blev det nu, jag är så lycklig... ska BARA vänta i sex veckor tills den kommer på riktigt på mitt finger. När vi får ringen så får han nog gömma den för annars kommer jag gå o prova den hela tiden!

Vi bestämde tillsammans att det skulle bli på julafton, då den dagen betyder mycket på så många sätt och nu är det vår FÖRLOVNINGSDAG oxå!

• Svar på tråden Jippi!
  • Ellabella

Lilla Hemlig:

Grattis Grattis Grattis!
    Berätta hur det känns!!! :)

1 månad det är inte så långt om det hade varit normalt... men nu är det inte en vanlig 1 månad, nu är det en månad där jag längtar så jag blir sjuk!

Det är ingen som vet att vi ska förlova oss så man har ju ingen kompis att prata med... :)
    Längtar: har ni berättat det för nära o kära???

• Sofia08

Näää, vi har inte berättat för nån heller! Håller på att spricka!! Joo, jag har skvallrat för en kompis till mig, men jag vill ju berätta för mina föräldrar och min syrra!! Vi tänkte förlova oss hemma på morgonen och sen ska vi på jullunch hos mina föräldrar och då kommer ju alla få veta. Men åååå vad länge det är kvar! Man vill ju prata av sig och vara glad. Så jobbigt att hålla allt inom sig. Du har rätt i att den här månaden kommer att vara låååång! När ska ni hämta era ringar?

• Ellabella

Längtar:

Vi skulle hämta våra ringar i lördags men kom bara hem m min, för hans var ju för stor... så min är hemma o hans kommer nästa vecka!

• Sofia08

A juste!! Hur ofta har du provat den hittils???? )

• Lilla_Hemlig

Ellabella:

Har aldrig tidiagre i hela mitt liv känt något som ens kan jämföras med detta. Kan inte sluta le när jag ser på honom, kan inte låta bli att röra vid honom. Det är den absolut bästa känslan som finns!

• Sofia08

Ellabella!
    Idag är det 1 månad kvar!!! Wooohooo!!

• Karis Annelie

Jag kunde inte hålla mig utan pratade med ett par vänner på jobbet om det. De har ingen som helst kontakt med några andra vänner/familjer så det e kolugnt. Bor helt i andra städer och så. På det sättet kan man tissla och tassla lite med dem när det är så man håller på att spricka :D

• Karis Annelie

Äsch nu ändrade jag nick.. dementia var ett gammalt nick jag hade när jag spelade dataspel... passade inte riktigt här haha. :)

• Karis Annelie

hum det funka visst inte först.. hoppas det funkade nu då. med nicket menade jag. förlåt att jag strular runt på er tråd.

• Ellabella

Längtar:

Jag har provat den så många gånger att jag nu har töjt ut den ... den känns för stor :(, nu när vi får tillbaka hans då får jag lämna in min :) Men men jag hinner ju få den innan den 24:e :)

Lilla Hemlig:
    Kul att det känns bra, fast jag kan inte sluta ta på min sambo nu och så fort jag tittar på honom så ler jag :)Fränt :) Om 1 månad har jag o Längtar varit förlovade i två dagar :)

Svar på tråden Jippi!