• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

apropå namn som vi diskuterade tidigare
    så tycker jag att det finns mååååånga fler fina kill namn än tjej namn. Jag kan inte komma på några tjejnamn men massa killnamn.
    undrar om det kan ha att göra med att jag helst vill ha killar.
    Är som jag nämnt tidigare LIVRÄFF för tonårstjejer

• nu är jag fruL

livRÄDD så klart

• Eden-06

Kunde inte låta bli - hittade denna på FL flickerlab.com/pregnancy/#

• Eden-06

Är det för att du själv varit tonårstjej frula

• nu är jag fruL

det är precis av den orsaken. Fyyyy faan för tonårstjejer.
    Sen är det massa hormonstinna tonårstjejer i stallet. Dom är visserligen trevliga men fyyyy vad de mår skit och åker bergochdalbana.

• Eden-06

Men tonårspojar då? De kan vara riktigt kaxiga.

• A.M.

Hej alla igen! Tack för alla nya grattis och alla namnförslag. Bra förslag! Tyvärr har våra kompisar snott de allra finaste (Lovisa t ex) till sina bebisar/småbarn och man vill ju inte vara en härmis ... Jag tror det kommer bli så att vi ordnar omröstning när vi har rensat förslagslistan så att det bara är ett par, tre stycken kvar ... Då får ni vara med och rösta, ni som vill.

Ska underhålla er med en blodig förlossningsberättelse endera dagen, men nu ska jag lufta tuttarna för det börjar stöka och böka i barnvagnen.

Kram till er alla - lycka till med det ni håller på med: lossar ägg, är nygravida, väntar på BIM

• Eden-06

Men du, är det inte en baby vi längtar efter? Menar du att de växer sen

• Liten med Mindre

Fast tjejerna visar det ju ialla fall utåt att de mår skit och åker berg och dalbana. Killar stänger ju in mer (generellt tycker jag i alla fall), eller blir våldsamma/dricker.

Generaliserar jag för mycket nu??

*funderar*

• Moppy

FruL, jag håller med dig, jag vill också hellre ha killar om jag får välja. Och kan komma på tusen snygga killnamn men inte ett enda tjejnamn...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???