• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Oh A.M ett jättegrattis till dig. Känns lite overkligt att en av oss sitter med en baby där hemma. Bäst du skyndar till med tuttarna

• Eden-06

Jag kan inte komma på fina pojknamn. Vi får kanske hjälpas åt????

• Moppy

jämför jag hur jag beter mig ibland mot min kära mamma och hur min make beter sig mot sin mamma (sätter henne alltid på en liten pedistal), så vill jag hellre ha pojkar...

• Eden-06

Jag börjar med fina flicknamn enligt mig:
    Ella
    Klara
    Ida
    Elsa
    Emmy

• _koko_

Ojojojoj, lika aktivt som vanligt här ser jag! :)
    Många fina namnförslag, men jag tycker inget av dem slår mina!!

Har förresten goda nyheter: Jag har plus.... eh, nä, det där var önsketänkande.
    MEN, jag har pratat med sjukhuset och har fått en tid för min laparascopi!! 13e december bär det av. Ska dit några dagar innan och göra undersökning för att de ska veta vad de kan förvänta sig...
    Jipppiiii!!! Före jul och tom så att jag hinner återhämta mig innan jul!!!
    Är jätteglad för detta, men också livrädd, verkar vara en rätt jobbig sak att gå igenom...

Dessutom är mensen äntligen slut idag. Tjohoo, sex ikväll!! :D
    Mensen har verkligen förändrats sedan vi började försöka! 7 dagars mens följt av ett par dagar med bruna flytningar har blivit 5-10 dagar med liite bruna flytningar följt av 3 dagar riklig mens (och bara en dag med värktabletter)... Konstigt...

• _koko_

Förlåt, men jag ville verkligen få plocka en milstolpe... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???