• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Min flicka heter Emilia, kul att ni tycker d va fint

Hade du barn sedan tidigare AM?

• Storasystern

Fru UH, visst är det väl irriterande. Jag har en kompis som blev gravid direkt när hon slutade med p-piller. De försökte inte ens - det bara blev... Orättvist! :( :( Vi har försökt sen i juni utan framgång.

• Lapinette

Hur kommer det sig att det är mycket lättare med tjejnamn? Min väninna som jag träffade igår (hon med stora magen och bebis med sitt ex ...de är tillsammans igen) hade också en lista på tjejnamn men ingen aning om vad lilla skruttet kommer att heta om det blir en kille.

• Storasystern

T.o.m. min man har lättare att komma på tjejnamn, så det är inte en tjej-grej som jag trodde!

• nu är jag fruL

Ansluter mig till skaran som inte gillar folk som plussar på första

eller stavas det avundsjuka

jag tycker definitivt att snöret är det finaste namnet hittills

Hmmm känna på tappen, det har jag aldrig gjort. Näe det verkar överkurs

• ljuvlig

Idag har jag inte så mycket på jobbet så jag ska göra allt för att hänga med,,,,,

Tack för uppmuntran fru L! Alltså jag kommer nog bli mer förvånad än besviken om jag inte plussar i helgen.... Om det skulle visa sig att det INTE tagit denna gång vet jag ju ialla fall hur mycket jag kan FEJKA symtom

• Jessie76

Jag tror på dig Ljuvlig Håller tummarna.

Tror att jag läst på CB testerna att dom kan man göra upp till 3 dagar före BIM men med något sämre procents rättvisning ( )

• Storasystern

FruLLan, jo, avundsjuka är nog ordet jag letar efter... Fast lite orättvisa också! Varför skulle de blir bättre föräldrar än vi??
    :(

• Lili 2006

Ett par saker jag har märkt...

För varje månad som går, desto fler tecken på graviditet lyckas man hitta innan mens. Varje månad lurar kroppen en att tro att jo visst kan du vara gravid - men så precis när man är som mest lycklig och börjar fundera på hur graviditeten ska bli - ja då - BAM!
    Varje månad som går gör att man funderar mer och mer på om man fungerar överhuvudtaget.
    Varje månad som går blir man mer och mer ledsen och arg på alla "frögurkor" som får till det på första försöket! Skulle de verkligen bli lika bra föräldrar? De har ju inte planerat för det och hoppats lika länge som vi?
    .... :( och så skäms jag lite för att jag skrev så elakt om frögurkor - de blir säkert jättebra föräldrar!
    FAA*****gerhult vad det är jobbigt detta! Tänk om det fanns några garantier!
    Man kanske skulle gå till en spåkärring? Vet inte om det hjälper - men kanske kan få en att känna hopp igen!
    FruL - jag lånar deppmanteln!

• nu är jag fruL

de kommer ABSOLUT inte bli bättre förälldrar än vi!!!!!!!!!!

Kanske tvärtom. Vi kämpar ju och bevisar att vi verkligen vill ha barn medans deras bara ojsan hoppsan kom.
    Dessutom så stärks och prövas ju våra förhållanden när vi kämpar och sörjer med våra respektive. och det gör att vi bättre står rustade inför föräldraskapets prövningar.

NEJ jag är säker på att VI som kämpar blir bättre föräldrar eller i allafall MINST lika bra. Och jag tror våra förhållanden är stabilare...

yes hit me alla ni första gångs plussare som nu blev sura

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???