• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lili 2006

Tack för allt stöd! :)

Usch - nej, det blir nog inget denna månad heller, nyss kom det en liten ljusbrun droppe - så det brakar nog loss framåt eftermiddan.
    Man blir något uppgiven... fy vad det är trist att det aldrig blir nåt! Nu har man ju ändå försökt sen maj ( ja - det kanske inte är nåt, men ändå!)
    Vi som skulle bli så bra föräldrar! Känns jättetypiskt!

• Storasystern

lili, vad trist! Jag som hade hoppats på et plus till i tråden! Det är väl dags nu, eller vad säger ni?

FruLlan, bra att du håller igång tråden när vi andra är borta!!! :) :) :)

AM, håller med FruLLan, just Fanny kanske inte är så lyckat... ;) Men vi är ju iallafall två som tycker att Lovisa är bra... :)

• Lapinette

Lili - har ni försökt sen i maj? Vi sen i juni. Visst blir uppgiven och känner sig maktlös?!!

• nu är jag fruL

lili
    ni KOMMER bli jätte bra föräldrar. det är inte så attans lätt för oss alla dock. Men kämpa på. Vi är många här som det går trögt för och jag förstår precis din frustration (din med lapinette) och att man nästan känner för att ge upp.
    Men det måste vi försöka hjälpa varandra ur här i tråden.

Usch vi får inte sluta hoppas och ge upp. Skulle det visa sig att det verkligen inte går...efter lång tid...ja då får vi stötta varandra genom andra lösningar. Men än är det absolut inte kört.
    Och jag tror att det var ett litet tidigt MF för dig eftersom mensen kom så sent. och om det stämemr att man har lättare efter att man verkligen fått till det eller fått MF så kan det ju vara nästa gång det smäller.

Men sörj och skrik allt du behöver just nu.
    Vill du ha hjälp att förbanna världen och orättvisan att vissa blir lätt gravida och vi andra inte
    ja då hjälper jag gääääääääärna till!

• Lapinette

Ett aktivt försök till för vår del sen tänker jag nog ta det coolt i några månader tills det är dags för SydAfrika. Har ju planerat in resan enligt ÄL .

• Liten med Mindre

Inget vulkanutbrott. :( Men vi pratade en del. Bra det med, inför nästa ÄL, eller NNÄ. :)

Funderar på om jag redan har haft ÄL, har trott att den skulle vara typ fre-lö.

Försökte känna på tappen enligt alla konstens regler (vill inte köpa tester). Den ska ju tydligen vara mjuk som läpparna precis vid ÄL, för att sen blir "hård" som nästippen efteråt. Nog kändes det lite hårt i morse.

• Liten med Mindre

Förtydligar att tappen kändes mjukare tidigare i veckan.

Tipp tapp tipp tapp...

• fru UH

träffade en gammal kursare igår som gifte sig i aug. nu är hon med barn, tog på första försöket! suck, så trött på dessa som blir gravida på första försöket!!!

• Liten med Mindre

Sammanfattar namnlistan till A.M., lägger till några egna. (hittade inte trådnamnen, så FruL kanske fyller på dem sen)

Tove
    Tyra
    Lovisa
    Louisa
    Agnes
    Amanda
    Aminda
    Amelie
    Alva
    Julia
    Vendela
    Elodie
    Elsa
    Ebba
    Emily
    Emilia
    Josefin

• Jessie76

God morgon.
    Vad skulle såpan heta då?

Heeeeeeeeeej Nenne - kom tillbax!

GGGRRRRRAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTIIIIISSSS AM!!!!!!!! Fan va roligt!

Jag gillar fö Kajsa, Julia, Elin (vanligt men jättefint!) Aylinn är oxå fint. Emelie oxå är fint... Hahaha, Jag har visst funderat mycket på tjejnamn - fast jag helst vill ha killar

Jag riktar oxå in mig på NNÄ - vilken bra förkortning förresten!

Sorry ni som inte lyckats den här gången Det är så tråkigt

Hur ser det ut framöver - har vi några framför vår monark ni som sitter på samma punkterade cykel som valrossjessie?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???