• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Det finns tydligen tre multivitaminer för kvinnor på apoteket.
    Vitamineral
    Vitamax
    Mitt Val

De innehåller nog samma ämnen, men i lite olika mängder och till lite olika pris. Med tanke på de B-vitaminer jag ätit innan (för naglarna), så valde jag den multivitamin med högst dos av B-vitamin i. Kan ju inte äta båda. (Dyrt att kissa ut överskottet.)

• TomKat

Är det fler än jag som blir griniga och får jordens sämsta självförtoende vid ÄL?
    Har äl nu och känner mig som jordens fulaste, tjockade och äckligaste tjej... Stackars min karl.

• Lapinette

Får ingen dipp vid ÄL, känner inte alls av den men är däremot världens mest deprimerande just nu (vid mens). Så vi kan ju deppa tillsammans!

• nu är jag fruL

Jag brukar inte heller bli nere vid ÄL däremot veckan innan mens. Fyyyyyyyyyy vad man kan deppa då.
    Usch stackare om du känner samma även vid ÄL.
    Lite känsligare tror jag dock att jag är även vid ÄL.
    Stackars min make, han kan fanemig inte ha det lätt

• TomKat

Lapinette

Vi får göra det... Det är så trist när jag ibland får mina ryck och hellre vill dö (ok, nästan iaf) än att se ut som jag gör... Min m2b försöker med allt men jag är helt oresonlig när det väl händer, sen får jag dåligt samvete efteråt.. :(

• Eden-06

Jag har alltid haft jämt humör och aldrig riktigt fattat det där med PMS men ush vad olidlig jag varit de senaste dagarna.

• BrudSommar2006

Jag blev inte deprimerad eller så vid ÄL men däremot fick jag rejält ont och kände mig sjuk och febrig, som influensa. Det tog verkligen emot att få till det då men man fick bita ihop. Naturen har verkligen ordnat det här med fortplantning på ett underligt sätt...

• Eden-06

Åter från Apoteket föresten. Alla de nämda vitamin/mineral tabletterna innehöll i stort samma. Viss skillnad i mängden av varje ämne. Tex 500 mikrogram folsyra i Vitamax. Köpte själv Vitamax för de innåller dessutom en del ämne som de övriga inte gjorde.

• Liten med Mindre

Då kör vi samma kur då Eden. :) Maxat ;)

• Eden-06

Hihihihi körpte till maken också (fast Vitamax man då )

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???