• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Eden-06

Hos mig har det inte kommit upp i 3000 än. kanske nu????

• Eden-06

Koko måste läsa ikapp. Har inte sett dina namnförslag. Förlåt, missat detta.

• _koko_

I favoritlistan syns totala antalet inlägg i tråden, det var det jag gick på. :)
    Precis under TS står antalet svar, dvs 1 inlägg mindre.
    Så jag knep 3000e inlägget och du knep 3000e svaret. :D

Jag kan upprepa mina förslag:
    Ulla-Bella
    Anna-Panna
    fasen, jag kommer inte ihåg det tredje, men det var minst lika bra! :D

• Jessie76

Jag skriver inge mer vad jag tror om dig Koko, för du vet vad vi andra misstänker
    Grattis till den goda nyheten iallafall (vad är en lapa-såndärsomduskullefå?) - hoppas allt går bra

Vet inte om jag sagt det, men jag har fått tips att killen oxå kan äta rosenrot - har ni testat det?

Sen tänkte jag - kan vi inte stå på huvvet så mensen inte kommer? Har nån testat det? Eller helt enkelt inte gå på toa.....

• _koko_

Jessie - vad då, att jag är komplett galen?? :D Det har jag aldrig förnekat...

Allvarligt så skulle det ju (om jag nu inte har hormonfel) kunna vara utomkveds, så jag borde nog göra ett test om en vecka igen eller så för att vara säker. Jag kommer ju få göra vul innan op också, så då lär de ju se något om det är något fel. Lovar att berätta för dem om alla sjuka trix min kropp håller på med.

• Eden-06

Hmmmm, lite osäker på dina namnförslag koko men de funkar säkert till rätt barn

Jessie: Jag är med på alla försök. Försökte kniiiiipa denna måndaden men det gick inte. Stoppa upp papper, inte gå på toa, stå på huvudet - jag hänger på

• _koko_

Just det. Laparascopi är titthålsoperation i magen. De gör ett hål i naveln och ett i varje ljumske och går in och tittar. Hittar de en massa endohärdar eller cystor bränner de bort det.

• _koko_

Hehehe, "Kom in och ät Ulla-Bella!"... Ja, jag tycker det låter jättebra! :D

• _koko_

Tänk att vi gjort 3000 inlägg på mindre än en månad... Helt galet. :)

• viktualia

jaaaa.. vi i granntråden har ju just passerat 4000 inlägg men det är sedan 2006-09-19.....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???