• A n n i s e n   25/8 - 2007

25 augusti 2007

Hej på er!

Även om några av oss redan hänger i tråden Augusti 2007 så tycker jag det kan vara roligt om vi som gifter oss den 25/8 nästa år kan skriva i en egen liten tråd också...
    ska bli kul att se hur många vi blir

Välkomna

• Svar på tråden 25 augusti 2007
  • moimukulatt

Noomi: Tihi jag skall oxå till London... i februari...

Jag har inte varit å kollat på några klänningar än, men känner att det börjar snart bli dags.

På tal om musik. Lyssar ni oxå extra nog på alla lugnare låtar som spelas på tex radio... Jag har kommit på att jag gör det helt omedvetet. Och jag får ofta rysningar när jag lyssnar, vilket ja inte fick innan....

• Noomi

moimukulatt - Ja, jag lyssnar också på sådana låtar.... och alla texter verka handla om otrohet, separationer och döden, haha!
    Ska du till London i feb rekommenderar jag National Wedding show 23-25. www.nationalweddingshow.co.uk/
    Var där förra året, jättekul!

• moimukulatt

Noomi:Näe, nu e jag helt tokig... Skulle ju skriva att jag skulle dit i Januari, men tänkte på att du skulle dit i februari. Då blev det bara tok fel i min lilla hjärna.... hm.... Skall dti å hälsa på kompis, och passa på å shoppa lite. ( hoppas jag iaf).

• Noomi

Haha... ja ibland har man inte alla delar med sig. ;)
    Vad synd att du missar mässan, för den är riktigt bra. Då får jag tipsa er andra om det då, om ni skulle ha vägarna förbi. :)

• moimukulatt

Jaha.. vad har hänt sen sist...
    Frisör - Bokad
    Make-up - Bokad

..... tror inte det är mer....

Hur går det för er?

• Little Mermaid

Hej!

Vad kul med en egen tråd för oss som gifter sig den 25/8.
    Jag och min kille gifter oss på Orust. Vi har bokat kyrka, lokal och fotograf än så länge. Nu i helgen köpte jag min klänning. Gissar att vi väntar med annat till efter nyår.

• puhs kusin

Hej!
    Gifter mig oxå den 25/8 nästa år, i Varberg. Vi har ännu så länge bara bokat kyrka, har börjat titta lite på klänning (blir nog en 2-delad cremefärgad) och idag kikade jag lite på vigselring i samband med att jag lämnade in några ringar för förminskning. Ser verkligen fram emot bröllopet och planeringen på vägen dit. Lokal till festen är inte bokad än men vi ska försöka fixa det kommande vecka.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Sen sist så har jag bokat tider för provning av våra kläder i februari på Atelje MB. Ska bli himla spännande att prova klänningar Sen har vi bokat catering också.

• moimukulatt

puhs kusin...
    Varbergs fästning e obokad....
    Vi avbokade deni helgen...

Vi har ju bokat Wapnö slott istället...

• puhs kusin

Har alla bokat festlokal än?

Moimukulatt:
    Tack för tipset men tyvärr är det inte aktuellt med fästningen för vår del. Vi vill ha en mer barnvänlig lokal och helst lite billigare.

Svar på tråden 25 augusti 2007