• A n n i s e n   25/8 - 2007

25 augusti 2007

Hej på er!

Även om några av oss redan hänger i tråden Augusti 2007 så tycker jag det kan vara roligt om vi som gifter oss den 25/8 nästa år kan skriva i en egen liten tråd också...
    ska bli kul att se hur många vi blir

Välkomna

• Svar på tråden 25 augusti 2007
  • M23

Hej alla!
    Jag ska också gifta mig 25/8 och upptäckte just den här tråden. Bättre sent än aldrig?

Har inte kommit alls särskilt långt med planeringen än, bara bokat lokalen och börjat reka lite catering.

Den här sidan är ju livsfarlig, det är lätt att man blir sittandes och läser och skriver i timtal. Och då blir ju inte många knop gjorda med det egentliga planerandet. Fast man får väldigt mycket bra tips förstås.

M23

Hej och välkommen hit!!
    Vart ska du gifta dig någonstans?

Ja här är livsfarligt att hålla till, man blir lätt beroende

• M23

Hej Annisen!

Jag ska gifta mig på Rockelstad slott i Sörmland. Fast jag bor i Stockholm. Tycker det är lite besvärligt att inte bo i närheten av stället, man känner inte till varken cateringfirmor, frisörer, florister eller något i närheten. Men det ska väl gå bra ändå, med lite hjälp av bröllopstorgets alla experter...

• Malin johansson

moimukulatt- ÅÅÅ va härligt med att få resan betald! Vi kommer vänta med resan, så vi kan spara ihop till den också:) Fast då blir det nog en familjeresa, vi har två små barn som vil gärna tar med oss också:)

Våran planering går frammåt tycker jag. på lördag ska jag med syster, mamma o svägerskor o prova brudklänningar:)
    Vi har bokat kyrka, lokal, musik, fotograf, catering, serv. personal, Spikat menyn. gästlistan är klar, samt inbj. kort, plac.kort o servetter.

Vi måste försöka hitta någon solist till kyrkan o kläderna måste vi fixa också. Men dte känns bra iaf. Vart bor ni som brukar vara på tråden??

• moimukulatt

Malin: ja vi blev jätte glada. De hade redan dealat hur de skall fördela vår dotter emellan sig när vi är borta.Hon blir 2 år veckan innan vi gifter oss. Nu gäller det bara att försöka spara fickpengar när man har taight budget...

Jag/vi bor utanför halmstad.

Malin johansson

Låter härligt att gifta sig på en herrgård

Vi bor utanför Ljungby.

moimukulatt
    Vart bär det av på bröllopsresa?

Oj jag menar att avaret var till M23, inte till Malin...

• moimukulatt

Vi har iiingen aning om vart vi skall åka... De är så hemlighetsfulla.
    Allt vi behövde veta var att vi skulle vara ldeiga i 2 v efter bröllopet och att vi skulle ha giltiga pass........

Såååå nyfiken.

• lillnalle

Hej hopp här hoppade jag in igen lite:) Hinner inte vara på nätet så ofta men jag hoppas jag får fråga efter era menyer, ni som har dem klara?

• moimukulatt

har tyvärr ingen meny än.
    Vi skall prov äta först....
    Och det gör vi först lite senare i vår..

Svar på tråden 25 augusti 2007