• A n n i s e n   25/8 - 2007

25 augusti 2007

Hej på er!

Även om några av oss redan hänger i tråden Augusti 2007 så tycker jag det kan vara roligt om vi som gifter oss den 25/8 nästa år kan skriva i en egen liten tråd också...
    ska bli kul att se hur många vi blir

Välkomna

• Svar på tråden 25 augusti 2007
  • Noomi

Fråga på bara, jag undrar ju det samma om dig! :)
    Vi ska gifta oss vid havet nere i Grötvik och festen har vi på Hertz Minne.
    Kommer tillbringa morgonen på Ma-Donna.

• JohansMys

Vi ska också gifta oss 25/8-2007! :) Vad skoj att vi är så många! Vi ska gifta oss på Barken Viking i Göteborg.

Jag har bröllopsfeber så det heter duga!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

oj vad roligt att så många redan har hittat hit

Har ni bestämt klänning? Jag letar för fullt, vill att alla nya kollektioner ska komma ut!!!!

• TezzAmore

Hej! Vi gifter oss också den 25/8 2007, fast i Göteborg!

• moimukulatt

Noomi: tihi då kanske vi springer på varandra som sagt. Grötvik är ju inte så långt ifrån St Olofs.... Jag kommer nog att spendera morgonen i Laholm.... Vilken tid skall ni vigas? Vi fick 14:00, för de var den enda lediga tiden.. Jag hade helst velat haft typ 15 el 16.

• Malin johansson

Va skoj att vi är så många:) Några fler i västmanland?? Hur går det för er då? Vår planering står ganska still, jag vet inte riktigt vad vi ska planera härnäst....

• Noomi

moimukulatt - JA, det är nog inte omöjligt att vi gör. :)
    Vi har inte bestämt när vi ska ha vigseln, men vid 15 eller 16 i alla fall. Beror lite på vad man ska fylla utrymmet innan middagen med. Hur ska ni andra göra?
    Var ska ni ha festen sen då moi :)

• moimukulatt

Noomi: Vi skall ha festen på Wapnö slott. Vart skall ni vara? Jag är rädd att kl 14 blir stressigt. Men vi får ta korten efter vigseln. Och så får vi hitta på aktiviteter för gästerna. De skall bo på på Tylöbäck, det ligger liksom på vägen. Vi ordnar minibussar som går emellan Tylöbäck och Wapnö.

• moimukulatt

Men hallåååå om jag hade läst ditt svar nog Noomu så hade jag ju sett att ni skall vara på Hertz Minne.....

• Noomi

:D Wapnö ser tjusigt ut, verkar ju som att alla som varit där är nöjda också!

Hur går det för alla med planeringen annars? Eftersom vi har de stora bitarna klara tar vi ett "problem" i taget. Just nu är utmaningen att komma på en solosång som min blivande och vår toast master ska sjunga under vigseln.
    Klänning ska nog inhandlas om nån månad, sen blir det skoshopping i London i februari. Misstänker starkt att det kommer bli det roligaste av hela bröllopsplaneringen. :D

Svar på tråden 25 augusti 2007