• Beach2007

*:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨

Härmed inleds en storsatsning i viktsamband. Målet är att vi ska tipsa, peppa och stötta varandra till 100%.
    Vilka vill vara med?
    Man skriver upp sin målvikt, senaste vägning och resultat, och självklart startvikt. Är ni med mig?

• Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨
  • Beach2007

Som trådstartare tar jag mig ansvaret att börja:

Startvikt (5/10): 60kg
    Målvikt: 48kg
    Nuvarande vikt (13/10): 58,9 kg

Viktminskning: -1,1kg

• Mimsan75

Hej jag är gärna med på lite "beach 2007" men enbart pga att jag behöver komma i gång med att träna, är det ok ?

Jag har inga problem med vikten, men ett eller två kilo kan ju kanske försvinna "på köpet"

Startvikt: 50 kg
    mål vikt: 49 kg men mkt mer vältränade 49 kg
    Nuvarande vikt: 50 kg.

• Mimsan75

Beach 2007,

hur lång är du?

• äntligen på väg

Jag hänger på, fast jag har bara en månad på mig att gå ner i vikt. Ska då göra vårt andra försök med provrörsbefruktning och när jag är igång med det så bryr jag mig inte så mycket vad jag väger, men till dess:

Startvikt: 61kg
    Målvikt: 57kg
    Nuvarande: 61kg

• Beach2007

Mimsan87:
    Är väldans kort. Så de 48 kg skulle nog sitta bra till mina 152 cm.

• Mimsan75

Beach2007

Ja, jag tänkte att du nog var kort, precis som jag

Bra start du fått med viktminskningen, heja heja.

äntligen på väg

En månad är just en månad och mycket hinner hända på den tiden. Hoppas andra försöket tar sig *lyckokram*

• Beach2007

Måste bara få skriva av mig lite.
    Gud, känner verkligen att jag har motivationen på topp nu! Jag vet precis vad jag vill och sötsuget är mer kontrollerat än någonsin. Igår cyklade jag i en timme totalt och idag ska jag på jympa. Några timmar kvar, kan knappt bärga mig *tihii*:)
    Kom igen nu tjejer!

• soomzy

Jag är på!!! :)

Startvikt (14/10): ~60kg
    Målvikt: 57kg
    Nuvarande vikt (14/10): ~60kg

• Mimsan75

Heja tjejer heja,

har idag som motion krattat löv och plockat upp äpplen från gräsmattan i trädgården = jobbigare än vad man tror.
    Hade gärna tagit en löparrunda ist (hatar trädgårdsarbete :-{ )men sambon var bortrest = ingen barnvakt.

• Mimsan75

oj då den där tråkiga tummen skulle inte vara där... börjar nog bli trött.. Sov gott alla kämpar !!

Svar på tråden *:•..•:*¨¨*:•.Beach2007•:*¨¨*:•..•:*¨