• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    åka karusell
    jag kan verkligen se det framför mig.
    majsan sitter och roterar med benen rakt ut och skriker wiiiiiii

hoppas att du bara inte blir åksjuk och kräks

själv ska jag förstöra min lever så gott det går.

Först blir det eftermiddags se*x med maken inär jag kommer hem. Sen ska vi gå på en komis spelning och hinka bira och headbanga.
    I morgon blir det bakisdag och på kvällen ännu mer konsert och head banging.
    Söndagen är stalldag och kommer planera luciashows planering vilket inkluderar skumpa i massor med alkistanterna i stallet

sen på måndag är jag trött och bakis

• mary81

Nice Frlullis du är fullbokad och det är skönt att spriten ingår ialla dina aktiviteter

hinka bira och headbanga.... får man följa med??

Luciaplanering i stallet?? vaddå luciatåg för hästarna eller vaddå förklaring krävs

• mary81

JEssie och NEENnis var är ni idag da

jessie du måste ju vara vid en dator eftersom du skicka mail förut.... utan att komma in i värmen och hälsa

• Telemarkgrrl

Tack snälla Vickan för gubbarna, jag har skrattat så jag har tårar i ögonen. Att det finns så många snuskgubbar!!

Vi har makens lillebrorsa på besök i helgen så det blir inget humpande hos oss. Men imorgon ska vi på brunch på Mosebacke och där kanske man iallafall kan få sig en Bloody Mary? (Har iofs aldrig druckit det med det låter fint med sprit till frukost) Sen så ska vi titta på kakel till badrummet, äta och sova och inte göra ett sk*t mer.

• viktualia

ååååååååå brunch på Mosebacke är min FAVVO!!!! UUUUUJ vad avis jag blir!!!! Vill också!!

• mary81

men tellis vad du har släktbesök hela tiden... fast det är ju ganske mysigt
    Prova Blody mary, det är ju min drink hihi
    nej men den är faktiskt jättegod! jag trodde inte det eftersom jag inte är förtjust i tomat men den är klockren, det ska vara mycket peppar så det bränner i halsen Mums

Efter Omsan snusksånger igår kom jag och tänka på en gammal dänga som är så rolig att sjunga på fester... inget snusk,, men är det nån som vet hur denna slutar??

När jag är full är jag alltid glad
    när jag är glad är jag vacker
    Jag går omkring i min lilla stad
    omkring hus och baracker(?)
    jag välter träden när jag är full... nånting sånt... Nån som vet slutet??

• viktualia

men shit majsan... värsta babevarningen... ujuj... nu känner sig otrendiga Vickan sig något efter.... SÅÅÅ cool kommer jag aldrig att bli...

• Zozo

Haller med Vickan jag! Sadär fräsch som Majsan ser ut kände jag mig typ första aret pa universitetet - för ELVA ar sedan!! Nu är jag TANT som frulLan (fast jag säger som ovan - falsk marknadsföring... ELLER en sminkös som JAG vill ha adressen till!!!)

Saaa himla kul att se er tjejer! Pitt pa er alla!

• Zozo

Vickan - tack för gubbarna igar; jag fnissade hela vägen hem!!!

Tele: VAR gifte ni er? Har du redan sagt det sa har jag lyckats glömma det... Och din make ser alls inte gammal ut. Min e rätt tunnharig han med, eller harfästet är högt, kan vi väl säga.

FrulLan - himla tjusiga kort.. Det maste ha varit en annan personlighet den dagen och varken tant eller Leffe skymtades... !?

• Zozo

Omsans kort var himla kul att se fast jag redan sett nagra - du var sa himla tjusig och flickan din är urgo!! Maken e inte dum han heller!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......