• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

hahahahahaha nääääääh jag har nog inte vaknat, men hämtade just kaffe....

....sån ska jag skicka en bild till dig på en full majsan med sne mun och bilden är minst ett år gammal

• nu är jag fruL

tele:
    jag tyckte att din make såg ut som en riktig raring
    och gråa stänk, herre gud vem har INTE det!!!!!!??????

och så är det ju att make kraken är snäll som räknas, och min make är nog nästan ko snäll ibland

ha ha ha
    det är tur det för han har så elak fru

ha ha ha

majsan din lilla skiiiiiiiit
    jag vill OXÅ ha bilder på fulla majsan

• viktualia

TjoHO!!!

Vickan ramlar in på jobbet.. lagom sleten... ha ha!

Dagens första kram går till FruLlan som är tidernas perfekta "tjejkväll i ministaden"-polare!!! Heja oss!!

Telestubben - FruLlan och jag satt och beundrade era bilder tillsammans igår! Det är alltid så facinerande att se bilder på folk... det är så svårt att gissa hur ni ser ut - ni BT-galningar! Och ni var ju stiliga ni med, med läcker bakgrund i centrala stan och allt!

Majsan - om det verkligen var en hotmail du skickade till så var det inte till mig - för jag har ingen sådan... men men... ska kolla mailen och se vad som händer!

• Telemarkgrrl

Men Majsan för h-e, du är ju vacker som en fotomodell! Så där snygg är jag inte ens när jag är full!

• mary81

oj jag såg bara ho.... och tänkte att det var hotmail...... men kan jag skicka till den adress nu eller?

• mary81

Men tellis nu tar du väl i så du spricker

...... men tänk på att mycket av håret är borta, gone with the wind... Men jag körde boxning igår och fick ur mig såååå mycket ilska, så idag kan jag leva med kärringfrilla

• nu är jag fruL

varför får inta jag se majsan

• nu är jag fruL

hejsan vickis pickos

håller med
    HEJA OSSSSSSSS

• nu är jag fruL

pitt ¨pitt på er förresten!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......