• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

näe jag har maila till din jobbmail Omsan.. men min spray/homeeländeskitmail är HUR seg som helst... Bläääää och nu letar jag som en galning efter FruLlans bilder... jag HAR dem på min webmail... frågan är bara var...

• nu är jag fruL

puss vickan

trevligt engagemang

• viktualia

Näpp!!!
    Nu verkar spray ha gett upp hoppet om sig självt. FruLlan och jag får väl maila iväg de där bilderna ikväll!

åååååååååååå vad skoj det ska bli att träffas!

1 timme kvar på jobbet!

• Jessie76

Jaaaaaaaaag är oxå kvaaaaaaaaaaaaaaaar

Jag vill ha bilderrrrrr så jag kan hemsöka er så småningom

Vad fan ska man göra till middag idag då... Förmodligen blir det äcklig snabbmat som jag egentligen inte borde äta men jag slutar 17 och dotra har dans 17.45 och sonen brottning 18 *suuuuuuuuuuccccccccckkkkkkkkkk* NÄR ska man hinna kn*lla??????

• nu är jag fruL

på nätterna jessie

• viktualia

Jessie?? har du tid att handla?

I så fall är tipset:

2 pkt Färsk pasta
    1 pkt Kelda ostsås
    1 liten förpackning broccoli
    2 pkt tärnad bacon

Kör baconen i mikron (sprid ut tärningarna mellan dubbla lager hushållpapper). Full effekt 2 min. Låt rinna av!

Koka pastan. Tina broccolin i mikron och häll ner i pastan (efter att du hällt av pastavattnet).

Häll ner baconet i pastakastrullen och ställ den på plattan igen. Värm försiktigt samtidigt som du drar i ostsåsen.

Servera! Allt i ett! Fixat på ca 10 min!

• Jessie76

Oj....
    Nä, det går inge bra för mannen är gammal å trött (yngre än mig men karl.....*suck*) för han kliver upp 4 och jag trynar till halv sjuuuu (fast det är ju efter sex....hmmm) hajja´ru?

Det blir aldrig helt enkelt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......