• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Nu drar jag också hemåt strax! Välkommen FruLlan om du läser det här innan vi ses!

Jag har f ö chockat zozo med perversa/lagom galna gubbar på msn:en.. men sånt får man bara om man använder sån msn! hi hi!

• nu är jag fruL

hej då vickan.
    japp jag kommer direkt till dig sen så jag är kvar här ett bra tag till....

seee ya

• Telemarkgrrl

Girlisar, ni har fått mejl. Hoppas jag inte har sprängt någons mejlbox.

Nattinatti!

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden

vickan!!!!!!!!!!!
    tack för igår det var suuuuuuuuuper trevligt!

och GOTT

jag kan rekommendera alla ett eller för all del ett par besök hemma hos vickan. Man får god mat, gott vin och trevligt sällskap

och så får man se på massa bilder KUL

och svaret är NEJ nenne...
    inga nakenbilder alls
    liiiiiiiite bsevikenrär jag

idag är det fredag brudar!
    HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Ååååh, men bildsköna var ju bara förnamnet!! Ni ser så lyckliga ut att man blir tårögd. Och vilket sug i blicken han har din karl, FruLlan! ;)))

• nu är jag fruL

morgon tele!!!!!!!!!!!
    tack

tihi jag tycker också att han är en riktig hunk

men ni var ju också super fina! När var det ni gifte er? ni ser ut att ha haft precis lika tur med vädret som vi hade.

ohhhhhhhhhhh vad sugen jag blev på att gifta mig en gång till

med samma make så klart !

• Telemarkgrrl

Vi gifte oss den 1 juli, oooootroligt perfekt väder. Jag vill också gifta mig igen, det var så rooooligt!

Det är så svårt att veta hur andra uppfattar en själv och tex min man. Han kanske ser ut som en gammal gubbe? Han blev tunnhårig redan i 20-årsåldern men dom gråa stänken har kommit först efter han träffade mig. Men han har världens finaste ögon och skrattgropar och så är han så otroligt snäll (utan att vara så där snäll-som-en-ko) och gör så fantastiskt fina saker för mig. Han är min klippa helt enkelt.

• mary81

morning!!!!!
    TACKKKKKKKKKKk för dom fina bilderna shit ni är ju så fina och vackra

Tellis vaddå din man ser inte gammal ut, det är ju charmigt med lite gråa stänk och FruLlan din man ser ut som värsta rockstjärnan!! Gratulerar till era fina män!!!

Jag försökte skicka bild till Vickans hotmail igår men fick tillbaks att det inte gick att leverera... det är sant!!! men jag gör ett försök till nu... för jag har ju bara hennes mail

• Telemarkgrrl

Men lilla gumman, har du inte vaknat än? Om du har fått mina bilder så måste du ju ha min mejladress också! Så försök inte, skicka nu bilderna till lilla Telis!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......