• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

nenne - mailen har gått till din mailadress med ditt förra efternamn och hemmail... spana där!

• mary81

TACKKKKKKKKKKitacktack Nenne, jag visste väl att nån skulle kunna den
    nu kommer jag bli kung på middan imorgon

Bilderna har ju alla skickat till mailen!

• nenne78

jaaahaaaaaa då måste jag kolla ikväll *spännande värre - trumvirveln är redan igång*

• Meddelande borttaget
  • nenne78

mary
    det kan vara
    "då går jag runt uti Falu (eller valfritt) stad..) också. Å så kan man byta ut vad det är man har omkull om det är tvåstavigt... karlar, tallar, tanter...

• nenne78

yes nenne is back
    *moonwalk*

• nenne78

Oms
    jag förstår hur du menar, jag vänder direkt i dörrn om jag råkat klicka på någon annan likande tråd.

• Zozo

Haha.. Lady in red, jo den spelades faktiskt den med! men jag har alltid förknippat den med mamma den laten.. fast hon var lady in green den här gangen! (och min syster och jag var bada ladies in red)

Fast eg hade vi tänkt dansa fôrsta dansen till Peter Gabriels "In your eyes", men eftersom man i Frankrike börjar dansa mitt i maten (mellan rätterna) sa hoppade vi up och dansade till laten I wanna grow old with you fran The wedding singer.... Inte lika vacker kanske, men fasansfullt kul!

• mary81

nenne du är en riktig tralltant eller hur som går runt och sjunger..

åhhhhhhh det gulligaste jag hört var när min älskling sålde gran(som jag sa i början när jag tittade in här,han är granförsäljare och kommer hem och luktar gran hela december löööv it )hursomhelst så berättade han om en tant på ca 80 år som var så liten och späd och köpte en gran förra året. han erbjöd sig att bära hem till den till henne, hon bodde ganska nära. men nej hon trodde att det gick bra själv. Sen när hon gick så hörde han lilla tanten sjungades på nån gullig gran sång " jag och min lilla kära gran, jag är så glad för min lilla gran lalalalalalalaala du är så fin min lilla gran lalalalalala........" hon var tydligen så himla söt vilken tant!!!!!

• Telemarkgrrl

Åh vilken gullig liten tant!

Det kanske är gransförsäljare man ska vara?! Betyder det att man är ledig resten av året då?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......