Någon September 2007
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Jag har tankat på en lite onkonventionell ring, med typ smaragder, fast jag antar att det är med tidlöst med diamanter, men har hört att det börjat bli mer och mer populärt med andra stenar än diamanter..
Ibland kan det ju vara svårt att matcha med förlovningsringen också....vi fick våra förlovningsringar specialgjorda för oss, så jag antar att man kan få likadant med vigselringen. Kag kan stark rekommendera Stjernswärd på Nybrogatan....mycket duktiga. Kostar dock lite mer, fast inte så mycket...men då kan man få dem precis som man vill...
Tack för tipset! Då ska vi verkligen kolla in Stjernswärd.
Vi fick också våra ringar specialgjorda, även om de har en ganska "neutral" design. Men vi har absolut tänkt göra likadant med vigselringen. Roligast att ha en ring som verkligen är precis som man själv vill ha den.
Hur ser era förlovningsringar ut?
Inget speciella egentligen, bara svåra att få tag i i detaljhandeln. De är i vitt guld, och rak design( alltså itne rundade " Hörnor" och sedan så är de lite tjockare än vanliga ringar ( lite mer rörliknande...fast inte överdrivet).....Hmm, lite svårt att förklara, men hängde du med lite?
:D Ja, jag tror att jag förstod lite. Tycker att de låter jättefina! Er ringar låter faktiskt lite lika våra, att de är lite tjockare och raka. Fast våra är rött guld.
Ja, fast du, visst kan man väl ha en vigselring i gult guld till detta, elle rmåste jag hålla mig till Vitt? I dagen samhälle så verkar det ju helt okej att blanda, och om jag tar vitt guld, så blir ju hela vänsterhanden i vitt, då kan ja gju inte ha gult på högerhanden sedan, eller?
Hmmm... Jag har faktiskt också funderat på det. Vi har ju rött guld i förlovningsringarna, men jag vill nog kanske ändå ha vitt guld i vigselringen.
Jag tycker att det borde fungera, men jag tänkte prova nästa helg för att se hur det blir. Förhoppningsvis ser det bra ut och då borde det ju även gå bra med vit förlovningsring och gul vigselring!
Ja, det är ju självklart. Du bara måste berätta för mig hur det såg ut...men har för mig att jag har sett att flera blandar numera.....
Lunchdax!!
??? Hänger inte riktigt med? Dockan
hej på er!!
jag ska oxå gifta mig i september nästa år!! den första sep för att vara exakt, vi har redan bokat platsen för festen samt kyrka har nån annan gjort det??