Någon September 2007
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Samma tid, samma kanal imorgon?
Fast i morgon är jag i Borås, ha ha ledig fårn jobbet, mycket skönt.
Har ni msn???
Japp, föreslog det tidigare, men inte som nappade då.
lvonberens@hotmail.com
Välkomnar dig gärna.
topp...
Jag finns på anna_kar@hotmail.com
Lagt till dig på min lista nu
Använder tyvärr inte msn för tillfället, men det kommer så fort jag får igång datorn hemma igen. Under tiden får jag träffa på er här!
Louise14,
Härligt för dig som är ledig imorgon! Ha det så skönt!
Då väntar vi med spänning på att du kommer in på msn och skriver här tills dess
Tjena tjejer!
Hur går det med bröllopsplanerandet? Själv har jag haft så mycket på jobbet den senaste tiden att jag inte ens haft tid att hänga på BT! Men nästa helg, då smäller det: ska spana både på klänningar och ringar! Hihi, vad roligt det ska bli!
Hej,
Vad kul för dig!!! Själv har jag spanat lite på klänningar på nätet, men tänkte vänta lite tills i vinter, då det ju kommer en ny kollektion då ( antar jag).
Nice med ringarna......är lite nervös för ringen, vet inte ens vad jag är ute efter. Ska ni båda ha nya ringar?
Nej, det blir nog bara jag som får en ny ring. Vet inte riktigt vad jag vill ha, men jag vet att det ska vara någonting som glittrar riktigt ordentligt :) Fast ändå inte för pråligt... Så nästa helg blir liksom första rundan för att titta lite vad som finns och vad det kostar på ett ungefär. Jag har ingen aning???