• Louise14

Någon September 2007

Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.

• Svar på tråden Någon September 2007
  • Bruden i Vasastan

Jag vet exakt vad du menar... vi har tänkt oss oktober 2007. Vill att det ska vara nu i oktober!

• gräddbakelsen

Hej!
    Vi gifter oss den 8 sept och jag planerar redan för fullt!!!
    Förlovade oss den 23 aug i somras.

• Saffranin

Hej, hej!

Har ni sett att det redan finns två trådar för september -07 (en för alla och en för göteborgare)?
    Bruden i Vasastan: Två av oss som skriver på tråden för alla ska dessutom gifta sig i oktober egentligen...
    Hoppa på så kan vi väl alltid dela upp oss senare om vi blir för många!

• Bruden i Vasastan

Är det någon av er oktober-07-brudar som bor i Stockholm?

• Louise14

Hej,

jag är ju september, men jag bor i stockholm, oc har också börjat planera för fullt. Kyrkan, lokalen och fotografen och frisören är klar. Mycket skönt....hur långt har ni kommit?

Inser att jag måste potionera ut sysslorna lite så att jag har något att förströ vintern med. Helt lyrisk, varit förlovad i 14dagar idag!!

• Saffranin

Jag bor i Göteborg och ska gifta mig 6:e oktober är det tänkt. Vet inte var den andra okt-bruden kommer ifrån.

Vi har bokat kyrka och festlokal och håller på att planera inbjudningskorten. Inte måste man väl boka fotograf så här tidigt va? blev med ens lite stressad...

• susannaand

Ska förlova oss på torsdag!!! Är så förväntansfull. Bröllopet verkar bli i september nästa år. Har dock inte bestämt riktigt än. :)

• Niia

Jag förstår precis vad ni pratar om. Ska gifta mig den 1 sept känns om en evighet tills dess.

Har inte riktigt kommit igång ännu...
    Letar lokal för festen för fullt.

• Louise14

Hej Niia,

Kul att höra att det är någon annan som har valt samma magiska datum som vi( höll på att skriva jag, men inser snabbt att vi är ju två).

Vi hade verkligen tur som fick den kyrkan och den lokalen som vi ville, för det var ledigt pga avbokningar, ibland har man tur. Vilken del av landet skall ni gifta er i? Kanske har rekommendationer.

• e.m.

hej hej!

Här är en till som går och längtar till 1/9! Får man vara med?

Vi bestämde oss för detta datum för över ett halvår sedan, så nu känns det lite magiskt när det är mindre än ett år kvar!

Svar på tråden Någon September 2007