Någon September 2007
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Någon annan som har hela 12 månader kvar att vänta? Vet inte rikigt hur jag ska få tiden att gå......vill liksom göra allting på en gång, men måste väl spara lite för att sprida ut nöjet lite.
Hej Louise14,
Ja visst är det är bra datum
Vi ska gifta oss i lunbykyrka i västerås...längtar
Var har n tänkt att gift er?
Hej e.m
Vart ska du gifta dig någonstans?
Hej Nia och e.m.
Alla är mer än välkomna, ju roligare desto fler vi är, inte sant? Alltid mer ideer att utbyta.
Känns som om man hittat två nya kompisar, bara för att man har samma datum, ha ha.
Vi kommer att gifta oss i strängnäs domkyrka och sedan ha festen på Ulvhälls herrgård. Ni då e.m?
Var faktiskt där och träffade fotografen igår, ( redan jag vet, men han verkade vara nogrann att han ville lära känna oss), bor i sthlm, och då var vi och titta i kyrkan, ha ha, sjukt stor, de kommer att bli tvugna att spela bröllopsmarschen två ggr för att vi ska hinna fram eller att vi sätter på oss löparskorna, inte så snyggt kanske.
hej hej!
Vi gifter oss i Västergötland, Läckö slottskapell. Kyrkan bokade vi för längesedan, men var festen ska vara är inte helt bestämt ännu...
Louise14,
Jag är imponerad! Har ni lyckats både boka och träffa fotografen redan! Själva har vi inte riktigt hittat någon som känns helt rätt ännu. :(
Haha, om du har en riktigt lång klänning så syns det inte att du har löparskor på dig. Bekvämt och bra när du ska dansa vals också!
Ja, tanken har slagit mig, men vad ska då svärmor säga? Nej, så farligt är det inte, man får väl börja gå in från kanten efter halva ( finns en gång att gömma sig i).
Jo, vi bokade fotografen nästan direkt, och han var mycket mån om att träffa oss omedelbart ( lustigt, men trevligt) och han vill träffa oss minst en gång till ( en ny bästis kanske?)
Hur gamla blir ni e.m. och Niia när ni inte ska leva i synd längre( hi hi).
Jag har precis börjat spåna på festprogrammet, finns så mycket ,men vill ha med det bästa.....måste forska lite mer tror jag...
Louise14
Jag tror också att festprogrammet kommer att bli något av det klurigaste att få till! Det ska ju vara både fint och personligt och lite kul och något som gästerna kan prata om, etc. Puh! Men vi har ju som sagt nästan ett helt år på oss att fila på det...
Men för min del blir nog nästa steg att verkligen bestämma sig för festlokal och vilken mat vi ska ha.
Ja, det är ju en del planerande som man inte tänker på i första taget, men som kommer upp sedan. Igår fick jg lite panik när jag inte visste vem som skulle köra mig till frisören på själva dagen, då min blivande make ska vara borta tills det är dags för fotografering, ha ha......
Fast jag önskar så att det var tidigare. Har tittat på massa fina förslag på inbjudningar som man kan göra, på panduro. Man kan verkligen få till det, och de blir finare än de köpta, och framförallt personligare!!!
Hihi, det låter som vi är precis lika bröllopstokiga! Jag beställde faktiskt en bok om hur man gör sina egna inbjudningskort för ett par dagar sedan! :) Det ska bli fantastiskt roligt att ha sånt att pyssla med under hösten och vintern!
Verklingen, var hittade du den boken? Själv har man ju torskat på stora bröllopsboken.....som alla andra.
Bli msn:are?
Hallå!
Nu tillhör jag inte stockholm, men jag vill ändå välkomna er alla till en annan tidigare septembertråd 2007.
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Välkomna in :)