Augusti 2007
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
maria
Jag är den "sista" i bekantskapskreten som gifter mig o min blivande har varit gift förut så vi har massor att gå efter. Det gör kanske att vi är säkra på hur vi vill ha det. Jag bollar mer än gärna idéer med dig om du behöver
Tack så mycket lykke...jätte gulligt av dig! Lita på att jag återkommer... med sådär en tusen frågor ;)
nu har jag börjat fundera på inbjudningar. det känns himla kul.
jag hittade en jag gillad riktigt mycket:
www.brides.com/weddingstyle/invitations/gallery/vendor/detail/128930%26+Stationery&ff=Invitations&max=style&max=paper&max=printing&max=color&offset=14&page=2
Första dagen på Bröllopstorget för mig och känner mig lite efter...
Vi bestämde igår att det nog blir augusti 2007, sen har vi inte bestämt så mycket mer...Tycker det är svårt att veta i vilken ände man ska börja planera.
Välkommen. Jag har varit här ett par veckor och hittat en massa idéer. Länkar till bra web-sidor, berättelser från andra BT:are... ja en hel del matnyttigt.
jag tror att de flesta börjar i ändan med festlokal eftersom det verkar vara det som är svårast att hitta för de flesta. Så gjorde även vi.
L
lykke 07
Jag fick inte upp webbsidan här på jobbet, men jag ska testa hemifrån sen. Har också börjat fundera på inbjudningskorten om jag ska göra själv eller köpa. Visst är det kul att ha alla dessa små moment att fundera på?
Fluffbullarna
Välkommen! Jag håller med Lykke07 om att det är vettigt att börja med festlokalen. Jag fick lite panik i början när jag insåg att många låg så långt före i planeringen, men det har lagt sig nu. Efter det att vi hittade lokalen var det som att man kunde ha ett annat tempo. Jag ska boka fotograf nu också eftersom det verkar vara panik på det området också om man vill ha ngn speciell.
Lykke07 och Seal, tack så mycket för era svar!
Jo, lokal verkar ju vettigt att börja med. Vart ska ni andra i tråden vara?
OJ! Jag o sambon har just börjat diskutera giftemal nästa ar i augusti, e vi sent ute???
Kalaspingla: Då är vi två som har lika mycket (litet) planerat! Det ska nog gå bra, det är ju nästan ett år vi har på oss ändå.
Hej!
Vi ska också gifta oss i augusti nästa år. Har bokat lokal och kyrka, sen inget mer! Bor i en liten stad så jag tror inte att det är någon panik med frisör och liknande, men kanske fotograf kan vara bra att boka. Vore synd om det inte fanns någon ledig! Men det är ju såååå dyrt fast bra kort vill man ju ha. Kommer alla ha"proffs" fotograf?