Augusti 2007
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
lykke07: Låter riktigt mysigt!
Det är det jag hoppas. Vi har inte kommit så långt i planeringen ännu- vi har bestämt datum, inriktning på vigsel och kalas samt preliminärbokat den restaurang där vi tror att vi vill vara. Det känns lagom för oss. Nu skall vi mest kasta omkring idéer ett par månader och så bli lite mer konkreta efter nyår
Ska ni ha ett stort kalas med många människor?
nja. vi här väl inte räknat igenom riktigt men jag vår offert utgår från 80 pers så jag antar att det blir någonstans runt det.
hur mycket har ni bokat in?
vi har bara bokat lokal och kyrka... Fast jag tänker börja kolla runt när det gäller catering om någon månad eller så...
Tezzamore:
Vi har bokat kyrka och festlokal. Håller på och tittar efter cateringalternativ. Först tänkte jag laga maten själv (buffé) men nu vet jag inte längre...Det är ganska skönt att bara kunna komma till en färdig middag också. Ekonomi kontra bekvämlighet förmodar jag...Priserna och tankarna vad gäller maten bara snurrar i huvudet just nu.
I morgon ska jag träffa en fotograf också vilket känns bra. Det här bröllopet blir det ultimata testet på förmåga till framförhållning och planering tror jag...
Hur går det själv? Hur långt har ni kommit?
Tezzamore:
Det hoppade in en smiley efter buffé utan att jag ville ha den där... Konstigt! Det är inte bara i mitt huvud det spökar tydligen...
seal: vi har bara bokat lokal och kyrka så länge. Jag tänkte börja kolla runt när det gäller catering om någon månad eller så. Var ska ni gifta er någonstans?
Vi ska gifta oss i Angereds gamla kyrka och sedan ska vi ha festen i Göta bions lokal i Jonsered. Ni då?
Seal: Vi ska gifta oss i Lundby gamla kyrka och ha fest på Stora Holms säteri. Hur många ska ni bjuda in?