• kentfantast

23 september 2006 del 2

20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!

• Svar på tråden 23 september 2006 del 2
  • Lilla-bus

We did too . Helt perfekt, trodde inte det kunde bli så bra... Ååå drömmer mig tillbaka! Får nypa mig ibland å se om det verkligen var sant, men så kollar man ner på fingret å då vet man ! Nu är man FRU

Ska försöka lägga ut lite bilder sen, men är inte så haj på tekniken... så vi får se.. Hoppas ni andra lägger in lite bilder från er fantastiska dag!

• Bebabelola

Så var man fru Henrikson då!
    Det känns helt underbart! Allt löpte på som det skulle, förutom att jag blev lämnad vid altaret...en kort stund som kändes som en hel evighet. Efter ingångsmarschen och innan prästen börjat ta till orda kom Stefan på att han glömt ringarna i handskfacket i bilen. Efter att ha konsulterat med prästen fick han lov att springa ut och hämta dem Men sen gick allt enligt planerna. Vi hade underbart väder, solsken och varmt. Alla gäster var på gott festhumör, maten var god, tårtan underbar och bandet vi hyrt in var helt suveränt. Det var den bästa bröllopsfesten man kunde ha önskat sig. Barnen (18 st) skötte sig exemplariskt och några av dem orkade hänga i ända till slutet (ca midnatt). För den som vill se bilder kolla in vårt bildarkiv:

henrikson.nu/bildarkiv/brollop/

Fler bilder kommer senare!

Kram från en mycket lycklig nybliven fru Henrikson!

• Elinore 23/9-06

jepp jepp...nu glimmar ringen på mitt finger..vilken uuunderbar dag...23 grader varmt, säckpipan ljöd genopm staden,stråålande solsken..underbara gäster,många kramar och en vacker man maten var super, bandet spelade bra låtar..talen var vackra och bröllops-sviten vi hade hyrt var värd varenda krona.... såå skönt att kunna bubbla jacuzzi efter en låång dag

• -Systeryster-

Hallå 23 september fruar!

Vilken underbar dag det blev, helt otroligt. Vi drog på bröllopsresa direkt och kom hem igår. Ska försöka styra upp lite bilder snart, ska bli kul att se era bilder också. Bebabelola, ni var jättefina, ni verkade ha lika fint väder som vi hade!

• Tops

Tillbaka från resan nu. Vilken dag vi hade den 23/9! Bröllopet var det bästa jag varit med om. Så mycket känslor och så himla roligt! Strålande väder, alla gäster var så fina och alla gjorde så mycket för att vår dag skulle bli så bra. Försökte verkligen njuta och fånga alla ögonblick och prata med alla som var där. Oj oj oj, detta ska jag leva på länge. Hela livet är det väl tänkt

Det känns lite konstigt också att det är över, eftersom man hållit på med planering i flera månader. Men nu längtar jag efter att få se korten och ta del av alla fina presenter.

Grattis alla ni andra!

• kentfantast

Ja man har ju lite posttraumatiskt festsyndrom nu... Inget att planera... Livet känns tomt på kvällarna, där det en gång fanns pyssel. Väntar på dvd:n så man får göra om det. Minns ju inte allt. Kunde ju t ex inte uppskatta hur man själv såg ut eftersom... ja, man såg det inte...

Bad alla gäster bränna en skiva med sina bilder och skicka till oss. Ingen har gjort det än. Snart har de säkert glömt... Jag vill ha tusentals bilder!! (Man kanske ser bra ut på NÅN! Ser alltid konstig ut på kort när jag vet att jag fottas... Nu finns ju alla förutsättningar för en bra bild - alla tittar på en och fottar en, man har sminkats och friserats av proffs och har en klänning som drar åt midjan ordentligt...)

Ja... och så var det vardag igen. Tur att man kan förlänga det hela med BT...

• 23september

Vilken underbar dag det var, 23 september!!! Vi drog också iväg på resa direkt efter men kom hem för snart en vecka sen.. Oj, längtar tillbaka..till resan, till bröllopet, festen..ja, allt!!! Vill göra om dagen igen.. Det enda som va trist med vår bröllopsdag var att tiden gick för snabbt..
    Min man och jag känner båda att hela dagen var över våra förvntningar, vi hade inte i vår vildaste fantasi trott att det gick att ha så underbart!
    Det enda vi ångrar lite, var att vi gick och la oss så sent. Vi ville inte att det skulle ta slut och var tom med på efterfesten på hotellet där vi och gästerna bodde.. Vi orkade inte riktigt njuta av det vackra hotellrummet...hahaha!

Längtar efter bilderna nu!!!! Min mans mammas sambo hade tagit massa bilder som vi fick häromdagen men jag tycker jag är urful på varenda bild så jag längtar spänt på alla andra kort och framför allt på fotografens!! Hoppas att jag inte lyckats göra lika fula miner och grimaser på alla..

Återkommer senare med bilder!

• Lilla-bus

Kentfantast och Bebabelola - Var FINA ni var!!! Grattis !!!!
    Nu har jag oxå fått upp lite bilder, men de från fotografen har inte kommit än, så det blir lite kort som vi fått in av gästerna och familjen.
    www.familjeliv.se/hem/hemmyh/galleri.php%F6llopet
    Kram!

• kentfantast

Åh så fina ni var! Och vilken vacker bukett du hade! Skitsnygg klänning! Stoort grattis!

Vad roligt! *klappar förtjust i händerna* Fler bilder?! Någon?

Svar på tråden 23 september 2006 del 2