23 september 2006 del 2
20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!
20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!
Vi kommer ha ett svart paraply. Jag tycker inte alls att det är en sorgefärg - särskilt inte på hösten!! Tycker bara att det lyfter fram det vita i klänningen ännu mer. Tycker dessutom att svart paraply blir snyggare på svart/vita bilder.
Bra, skönt med lite samrådan med andra! Jag släpper diskussionen med min sambo angående svart paraply. (Man får ju välja sina strider hemma.... Känner nu att svart paraply funkar bra!
Enligt svt:s väderprognos:
HÖGTRYCK i slutet av veckan!!!!
Jaaa!
Kollade oxå på SMHI:s websida, sol och 20 grader varmt på lördag! YES! Släng er i väggen, paraplyer! ;) Fast jag köpte faktiskt ett vitt paraply - bara utifall att....haha!
ÄNTLIGEN så är vi klara med det mesta! Lite småsaker kvar, som att vika lite kyrkoprogram å så, men allt är tryckt å klart, så det är skönt!
Nu har jag bara en stor redovisning i dag å en tenta på fredag (var tvungen å gnälla lite ), sen så är det dax för stora dagen man har väntat på såååå länge!
Hur går det för alla nu då? Börjar ni bli klara oxå? *Kram*
2 dagar kvar!! Måste börja packa!
Har fixat ansiktsbehandling och gelenaglar. Ska på massage idag. Och hämta ut klänningen från sömmerskan och ringarna... Och imorgon lämna dekorationerna på festlokalen.
Man kanske måste köpa gladiolus idag om de ska hinna slå ut? Vad tror ni?
Hörde på tv4-vädret imorse att det kommer vara temp. över det normala för årstiden! Jaa!
Lycka till på tentan, lilla bus!
Kentfantast - Tack!
Alla 23/9 Brudar! Ha nu en FANTASTISK dag på lördag!!!Njut av allt! Kramar!!
Vet ej om jag hinner skriva nått i morgon, så jag passar på att göra det nu .
EN DAG KVAR!!!
Imorgon blir vi fru!
Stort grattis och massor med lycka till!!
Hej tjejer!
Hoppas att ni hade en fantastisk dag i lördags. I know we did!!! Så himla roligt! Man vill ju göra det igen!!