• kentfantast

23 september 2006 del 2

20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!

• Svar på tråden 23 september 2006 del 2
  • kentfantast

Aaah! Gårdagen spenderade jag på stan iförd manlig nakendräkt (med en schnal som gick ner till knäna). Jag har blivit fottad av varenda invånare och turist i hela stockholm tror jag... Tur att jag hade vårdare med mig så polisen inte plockade med mig till stationen. Hade blivit jobbigt för min gubbe
    Kära gulliga vänner...

• Lilla-bus

Hej tjejer!
    I lördags blev jag hippad! Hade en jätterolig dag med mina vänner. Fick åka motorcykel (Snabbaste cykeln man kan köpa i Sverige), vi hade fem-kamp med sex grenar , fick gå på stan i konstiga! kläder, utbjuden på restaurang, MASSA tjejsnack, utgång på kvällen där vi träffade killarna som hade haft svensexa. Verkligen en fantastiskt rolig dag! Tjejerna hade bokat in ett sexparty oxå, men en timma innan det skulle börja så skickade hon som hade hand om det ett SMS ! och sa att hon inte kunde komma ... Usch vilken dålig stil att inte ens ringa och säga det. Stackars mina kompisar, de blev helt ställda... men de fixade det ändå. Tjejer har ju inte så svårt att sysselsätta sig med skitsnack i stället !
    Kram på Er!

• kentfantast

10 DAGAR KVAR!!!!!

Åååååååååååå!!!!!!!!!!!!!

• -Systeryster-

Ja, 10 dagar, hjälp!!!

Jag känner att jag måste reka lite, vad har ni kvar att fixa?

Jag ska printa vigsel och festprogram. Vi ska träffa kantorn i morgon och bestämma utgångsmusik.

Vad kan man ha glömt?

• kentfantast

Ååå, inatt/morse vaknade jag kl. 4. Då hade jag drömt att jag gick in i kyrkan och jag var så nervös att jag skulle trampa på min klänning och snubbla! När jag vaknade hade jag verkligen nervositetspirr i magen och pulsen var jättehög och jag kunde inte somna om efter det...

9 dagar kvar nu!! (som att räkna ner på nyårsafton - 10, 9...)

• kentfantast

-Systeryster-:

Vi har massor kvar, känns det som!

* Ska träffa floristen på lördag och bestämma tärnbukett.
    * Ska göra klart vigselprogrammen nästa vecka.
    * Min klänning är fortfarande bara tråcklad eftersom sömmerskan förlorade synen i en vecka (!) - detta stressar mig nåt OTROLIGT!! (jag har ett extremt kontrollbehov har jag hört)
    * Alla presenter är kvar att köpa.
    * Måste fixa lite underkläder oxå (hade glömt att betala min korsett som jag beställt så det blev värsta paniken med det! Hoppas att den hinner komma!!).
    * Gubben ska fixa morgongåva (och har Ångest över den)
    * Måste få ett ja från en kompis som jag bett fotta i kyrkan. Säger hon nej vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Vill inte ha ett proffs, men ändå nån man vet kan fotta liksom.
    * Träffa dem på restaurangen igen.

Det finns en massa mer, man jag förtränger allt jag kan just nu...

• MrsQ

En bekant till oss som är journalist skulle fotografera vår vigsel + bilder till gästboken men AVBOKADE i förrgår!! Han måste utomlands.... grrrr vad gör man nu då?!?!?!??! Har ju inte budget kvar att låta nån dyr fotograf göra det.... *urk urk*

• kentfantast

Men har ni ingen kompis som kan fotta lite då? Med en digitalkamera brukar det ju bli bra bilder och man kan ju kontrollera dem direkt.
    För ni verkar ha ett proffs som fottar er innan, eller?

• Lilla-bus

MrsQ - aj,aj, det var inte roligt... men som Kentfantast sa, har ni inte någon kompis som kan fota lite??

Vad har/ska ni köpa till era värdar på bröllopet? Vi har verkligen problem med det...

Kram

Svar på tråden 23 september 2006 del 2