23 september 2006 del 2
20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!
20 dagar kvar och de stängde av våran tråd!!
Hallå? Var är ni?
Jag har bara läst i den gamla tråden....
Här är i alla fall ytterligare ett par som gifter sig den 23:e
På fredag skall vi träffa prästen.... Har nån av er andra gjort det??
23 september!!!
Det börjar kännas att det närmar sig...
Vi har inte träffat prästen, inte pratat med honom heller. Kantorn skall jag kontakta i morgon. Det är nog bara den biten som inte är riktigt klar, annars har jag det mesta under kontroll. Skall träffa frisören på onsdag och klippa mej, tona, slinga och testa frisyrer. Kul!!
Råkade ut för min första möhippa i helgen på en kick off med jobbet. Jag vet att det kommer en till, troligen nästa helg! Men man vet aldrig.
19 dagar kvar!
Lilla bus? 23/9? 23 september brud?
Och alla andra...
Ska det vara så att vi bara ska vara 3?
Ska träffa prästen på fredag och öva... Pirrigt. Och är superstressad över allt just nu.
Mindre än tre veckor kvar, det är helt sjukt. Jag har varit cool hela tiden men sedan igår har jag känt mig jättestressad. Säkert för att vissa saker börjat strula. Ex vet vi inte riktigt hur många vi blir och jag börjar tröttna på folk som inte kan bestämma sig. Börjat t o m tänka hemska tankar som att jag ska hämnas på de personerna och sätta dem på dåliga platser i bordsplaceringen..... Mina elaka tankar och min stress kanske lägger sig. Hoppas!
Vackert:
Eller hur?!
Min m2b:s farbror har strulat sen dag ett. Först bjöd han med 2 oinbjudna tonåringar (sambons barn från annan relation). Sen skulle vi skicka en egen inbjudan till ena dottern eftersom det är vårdnadstvist och det kunde bli tjafs. Och nu har han och sambon separerat så hon och de oinbjudna 2 försvinner. Och dessutom verkar det vara tjafs om att det är ex-fruns helg med barnen (kusinerna), så det vet inte alls vilka som kommer! *suck* Kan inte alla bara stanna hemma?!
Har gjort ett vigselprogram nu och det är så himla fiiint!!
men jag är borta från jobbet ganska mycket och eftersom jag är relativt ny är det stressande. Ska göra en första (av två) ansiktsbehandling imorgon. Viktigt att ta ledigt alltså...
Hej alla!
Har oxå problem och veta hur många som kommer. Det är släkten till min m2b som vi inte vet vilka som kommer. Dessutom bor några av dem i Schweeiz...Och vill då ha hjälp med bostad. Vi har redan utnytjat alla våra kompisar och vi bor i en tvåa!!!
Är inte klar med varken vigselprogram eller festprogram! PANIK!!!! Men musiken är klar och prästen har vi träffat. (Är själv kantor så det är mina arbetskamrater som ska viga oss och spela)
Hej! Kom precis hem, jag har varit och beställt blommor till kyrkan. Det blir två höga glasvaser där framme med höga vita gladiolius i. Tror det blir jättevackert, enkelt men vackert. Ska även ha små grejor på bänkarna. Det vi har kvar är bordsplaceringen och vigselprogrammet. Resten ordnar våra föräldrar med och värdparet. Dom är verkligen helt fantastiska. Vi bara önskar, och dom infriar! Känner mig inte alls stressad, utan bara lycklig! Helt fantastist är det. Tänk att man har planerat i ett år och äntligen händer det. Känns nästan konstigt... Men ååå va jag längtar!
Borde man börja bli nervös när man inget hört från prästen än - och ska gifta sig den 23/9?! Jag är det iallafall... vore skoj att veta vem kantorn är och om denne kan spela till solist mm.... träna?
Fler i samma sits?
Hej, jag är med i tråden! Drygt två veckor kvar...
Ring era präster och kantor! Det gjorde vi typ flera månader innan för att kolla marscher, psalmer och vigselritualen. Hade varit grymt nervös om inte detta varit gjort, vigseln är ju det viktigaste av allt.
Själva håller vi på med festprogrammet. Gjorde en bordsplacering i helgen och valde allsånger. Räknar med att det tar en hel del tid att sätta ihop och trycka programmet. Måste öva på vals också... är småstressad till och från, men längtar samtidigt väldigt mycket!