• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Lapinette

Och nackmassagen fick jag av min man.

• Roslagsbrud

Har bara varit gift i 3 veckor men känner precis som Izunia att jag tappat intresset för BT - förutom denna tråd då förstås! Och det är väl sunt i och för sig, att man är programmerad att gå vidare hela tiden.
    Dock trivs jag ypperligt med känslan av att vara gift, att veta att vi gjort ett aktivt val av varandra, att vi inte bara bor ihop av gammal vana och brist på annat (för att överdriva en smula).

Massage är underbart! Våra härliga ungdomar gav oss ett presentkort på Sturebadet för en duobehandling, dvs att man blir ompysslad tillsammans och samtidigt. När jag tänker på att en stor del av deras sommarjobbpengar gick åt till presenten blir jag alldeles tårögd. Var tvungen att skälla lite på dottern för att de köpt någonting så dyrt men då svarade hon bara pragmatisk "ni ska ju bara gifta er en gång så det blir inte så dyrt om man slår ut det på resten av era liv". Det finns hopp för dagens ungdomar!

Lapinette: har du flera husvisningar inbokade?

Brud Juni: jag har fått lära mig att man ska aldrig punktera blåsor men även solen har sina fläckar
    Skämt åsido - kämpa på och se till att bli klar lagom till ditt bröllop. Fattar du vilken härlig examenspresent!

• Lapinette

Vilken underbar present! Ska nog kolla upp det där med duomassage då jag vill hitta på någon slags "tack för att du flyttar till Stockholm present" till min man.

Japp, skriver ned listor inför varje söndag och sen väljer vi ut ca 4 visningar. I helgen blir det nog Enskede, Stora Essingen samt Södermalm. Vi ska nog diskutera ikväll vad som verkar intressantast. Dock inga hus denna helg men nästa ser lovande ut för husvisningar.

Min man grubblar fortfarande över vårt svenska system att köpa lägenheter och hus. Inatt fick jag dock min skönhetssömn (även om det inte syns) istället för att diskutera varför hyran är så pass hög trots att man köpt sin bostadsrätt, varför folk väljer att ta lån på 50 år och amorteringsfritt vad är det?

• Izunia

Roslagsbrud jag haller verkligen med dig.
    Jag är ocksa väldigt glad att ha det bakom mig. Självklart dyker det hela tiden upp saker som jag skulle ändrat pa, men missar gar ju inte att göra nat at utan det är ju en del av festen. Vara gäster har överöst oss med komplimanger om det bästa bröllopet nagonsin och det är ju en fin komplimang! :)

Här är en till som är övertygad om att störta varje gang jag flyger. Men vad finns det jag kan göra at det - Inget! Sa jag bara slappnar av. Jag flyger ju sa ofta.

Gemma, det känns ju inte som det är över än. Som du säger har vi tackkort, annonser, BILDER, video etc etc kvar. Dessutom far vi ju inte glömma var karibienkryssning i december! :)

Igar hade vi en mysig hemmakväll da alla gäster äntligen lämnat oss ensamma... sedan 4 augusti!! :o
    A lagade mat och vi korkade upp en flaska Moet. Tyvärr tog den flaskan slut ganska snabbt och jag hade bara en flaska äckligt bubbel hemma som motvilligt (inte) gick ner.

• Gemma

Nu govänner ska jag åka hem. Vi ses där! Kram, G

• Lapinette

Ha en underbar resa G!

• Tove74

Vad är det för adress till Gemmas hemsida? Vet att jag varit där men har tappat bort länken...

• chiqitita

Lapinette!! Jag är så nyfiken på hur din flytt till Sverige gick och hur omställningen var. Nu har jag i och för sig för mig att du pendlade en del mellan dina länder. Men nu är du väl ändå här på heltid? Jag skulle så gärna vilja höra hur allt har gått och om du trivs? Själv sitter man ju och känner likadant som sist. Även om det med tiden blir lite lättare......

Svar på tråden Summan av allt