Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
(Vill samtidigt påpeka att min redovisade klädbudget bland annat innefattar två tur- och returresor till london samt käk och hotellrum där. Ifall nån skulle undra.)
(Plus rubinörhängen.)
Gemma:
du är så snäll...
Roslagsbrud: undrar om du är snällare än min pappa som "körlärare"? jag började som 17,5-åring men slutade efter jag varit ute med honom två gånger och tvingades därför genomlida en drygt halvårslång USA-vistelse utan körkort... blev körkort ett par månader före 20-årsdagen istället. och sen hade farsan mage att yppa saker som "nu är vi tillbaka där vi började" typ veckan före min uppkörning... fast jag gillar honom - han är lite väl utan impulskontroll ibland bara...
Har också hittat hit! Har dock inte hunnit läsa allt (IGEN) då vi varit på min mans bank och talat huslån. Jädrans springande på banker och visningar just nu.
Hjälp nu MÅSTE jag jobba. Jag slutar på detta jobb på fredag och har tagit på mig lite jobb som måste slutföras till dess... suck. och så är det kostymköp (förhoppningsvis) ikväll, möte med två olika fotografer imorgon och prästen kommer till oss på fredag (då vi bör ha kommit rätt långt när det gäller sånger, psalmer och annan musik till vigseln). känner mig som att jag håller på att bli sjuk också. och glömde ta med mig Esberitoxen till jobbet.
tur att jag är ledig nästa vecka. sen börjar nytt jobb!
Gemma: Ha ha, nu förstår jag bättre! Oj vad du måste ha retat gallfeber på många... Och den klänningen satte du saxen i Fast å andra sidan kan den återanvändas flitigt. Längtar själv efter att få sätta på mig min igen, fast det får nog vänta till nästa sommar - den är ju så utpräglad somrig.
Nja, årliga förnyelse av våra löften är inte riktigt vår stil
Får helt enkelt vänta tills någon av oss fyller jämt nästa gång. Med tanke på att många planerar sitt bröllop flera år i förväg så kan vi väl göra samma sak med födelsedagar? Boka in sig på ett häftigt ställe, planera färgtema osv. Och inte minst - börja spara!
Tänk vad T ska bli glad när jag berättar det för honom... Finns det någon Födelsedagstorg tror ni?
Gemma - var det den gamla tråden du blev uthängd på??!! Såg att jag hade varit där inne och kladdat liksom Izunia och Laban. Det känns som evigheter sedan jag skrev det där.
På tal om dyra bröllop. Nu när vi har spenderarbyxorna på oss och har lagt ut en massa pengar på bröllop så tittar jag på alternativresor istället för Japan samtidigt som hus. Att flytta tillsammans och få en superbra lön (ihop ) så blir man lite smått galen. Kläder har jag däremot helt tappat sugen på (den här månaden!).
Tjejer, om vi inte åker till Japan vart ska vi då åka? Typ i november-januari och max 2 veckor.
Majs: jag är en jätte snäll lärare! Lugn och sansad, inbillar jag mig i alla fall. Minns när mitt ex skulle lära mig köra bil - herregud så osams vi blev! Det slutade ALLTID
... med att jag klev ur bilen och GICK hem. Han var en värdelös pedagog som fick mig att känna mig som en värdelös bilförare. Så jag anmälde mig till körskolan och 10 lektioner senare hade jag mitt körkort. Ha! Men precis som Gemma var detta i landsorten...
Lapinette: Västindien? Vår vinter ska vara deras bästa tid.
Eller så drar ni till Shanghai och våldgästar Gemma!
Vill ni bara slappa eller vill ni vara aktiva?